6 Причини да Използвате Live Streaming (Излъчване на Живо) за Вашия Бизнес

Блог

6 причини поради, които да използвате лайв стрийм в бизнеса си

Една ефективна маркетинг стратегия през 2024 г. почти задължително включва лайв стрийминг (излъчване на живо). Именно това може да е ключът към достигането до повече аудитория, продажби, възможности, партньорства и нови клиенти на вашия бизнес.

В Китай, например, от 2020 г. насам милиони хора използват лайв стрийминг пазаруване, за да се запознаят с продукти и брандове преди да направят поръчка. А резултатите сами говорят за ефекта на това – над 704 милиарда долара в продажби в този сектор през 2023 година.

Очакванията на потребителите спрямо видео съдържанието нарастват с всеки изминал ден. Задоволяването на тези нужди чрез взаимодействието на аудиторията с вашия бранд със сигурност биха имали положителен ефект дългосрочно. Това гради доверие, предава стойност и ви отличава от конкуренцията.

В тази статия ще споделим с вас 6 причини защо е добра идея да излъчвате на живо събития и други дейности, които вашият бизнес извършва.

6 причини да използвате лайв стрийм - потенциални нови клиенти

1. Достигате до повече потенциални клиенти

Чрез стрийминг на живо имате възможността да достигнете до нова аудитория. Благодарение на алгоритмите на социалните мрежи, предаванията, които са излъчвани на живо, често са предложени на нови зрители.

Така органичният трафик работи за вас, а това е ефективен и естествен начин за един бранд/бизнес да достигне до нови потенциални клиенти и фенове, без да инвестира директно в реклама.

Друго предимство на излъчването на живо в онлайн платформите е, че чрез тях можете да представите събитието си пред много повече хора, отколкото можете да съберете на едно място. А възможността да споделяте това едновременно в няколко уебсайта увеличава още повече обхвата и броя на аудиторията ви.

6 причини лайв стрийм - създаване на лоялна аудитория

2. Изграждане на общност

Предаването на дадено събитие на живо ви позволява да се свържете с по-голяма част от целевата си аудитория. Независимо дали излъчвате конференция, уебинар, представяне на продукт, концерт или друго събитие, стриймингът на живо може да сплоти общността ви и да повиши осведомеността за вашия бранд.

Излъчванията на живо във Фейсбук често достигат до по-широка аудитория от обикновените видео публикации. Това се дължи най-вече на възможността за по-добро ангажиране, благодарение на функции като чат на живо и други полезни инструменти за взаимодействие, като включване на зрители директно на екрана.

Създаването на общност около вашата марка е добра идея, особено ако се стремите да сте сред най-добрите в сферата. Можете докато заснемате събитието си, да дадете на участници или зрители възможността да се включат, а това със сигурност ще остави спомен в тях и ще бъде повод да разкажат на свои приятели и познати за вашия бранд.

6 причини лайв стрийм - fomo страх от пропускане на възможност

3. Усещане за спешност (FOMO – Fear of Missing Out)

При лайвстрийминга на събития, зрителите имат ограничен период от време, за да гледат и да се ангажират с видеоклипа. Това усещане за спешност създава FOMO (страх от пропускане) и привлича повече зрители да се включат по време на събитието ви, докато е предавано на живо.

Така, особено ако продавате нещо, можете да въздействате по-силно чрез факта, че това се случва сега, скоро ще приключи, и хората имат избор дали да поръчат или да изпуснат. Пример за това са бизнес събития, които предлагат специални оферти с намаления само за присъстващите в залата и в стрийма.

Такъв е и основният подход на телешопинг кампаниите. Когато по телевизията се появи по-продължителна реклама и представяне на даден продукт, то това винаги е съпроводено със специална оферта, която важи само сега.

Знаете какво е чувството да чуете любимата си песен по радиото или да гледате интересен филм/предваване по телевизията. Дори да не е предадено “на живо”, то все пак усещането е друго, защото не можете да превъртите напред и сякаш цените повече самото преживяване.

Е, нещо подобно е и със стрийминга на събития. Зрителите са въвлечени в случващото се и ако то е достатъчно интересно, вероятно ще тръпнат в очакване какво ще последва.

6 причини лайв стрийм - видео материал за още видеоклипове

4. Имате видео материал за още съдържание

Излъчването на събития на живо може да ви предостави дълъг видеозапис, от който след това да извлечете откъси и ключови моменти, които да използвате за интересно съдържание в по-кратка форма, като например видеа и снимки за социалните мрежи.

Тези моменти могат да намерят широка употреба и да бъдат вложени по-късно в други маркетинг, рекламни или продажбени цели. Немалко бизнеси днес все още се борят с ниска активност в социалните мрежи и липса на съдържание.

След едно заснето и излъчено на живо събитие, е много вероятно да имате определен запас с интересни кадри, чрез които след това да изпъкнете в онлайн пространството и да бъдете забелязани и запомнени от вашата аудитория.

6 причини лайв стрийм - автентичност

5. Автентично е

Донякъде близко до причина №2 – хората се свързват с автентичността. Лайв стриймингът е близък до присъственото преживяване. Това помага за изграждане на доверие към бранда ви и затвърждава пред аудиторията това, което правите, начина, по който го правите и това, с което се отличавате от другите в бизнес нишата.

Автентичността е ключова за доверието. Клиентите купуват от марки, с които се свързват. Сега, повече от всякога, бизнесите са длъжни да предприемат стъпки, чрез които да покажат на клиентите си, че са истински и да се разграничат от близките си конкуренти.

6 причини лайв стрийм - победете конкуренцията

6. Ще победите конкуренцията

Ако вашата ниша не е пряко свързана с маркетинг или не сте лидерите в нея, пред вас стои голямата възможност да сте сред първите, които залагат на излъчването на живо и така да се доближите до ползите, които това новаторство може да ви даде.

Използвайки правилно маректинг инструмента наречен излъчване на живо в интернет, вие ще успеете да поемете юздите в бизнес нишата си. Всеки малък детайл и усилие са важни в днешния жестоко конкурентен свят на бизнеса.

Не изпускайте шанса, който лайв стрийм технологиите ви дават.

Струва ли си инвестицията в лайв стрийм?

Независимо дали вашето предаване на живо ще обхваща бизнес или корпоративно събитие, представяне на продукти, уебинари или смесица от изброените, ние от Медия Трейдинг можем да допринесем за професионално заснемане на събития, стрийминг и излъчване на живо.

Ако искате да достигате до нова аудитория, да изградите лоялна общност покрай вашата марка, да се отличите от конкуренцията и да бъдете запомнени, то видео стрийминг на събития звучи като добро решение за вашия бизнес.

А ако не сте намерили все още правилния партньор за livestream на вашите събития, то може би това сме ние. Ще се радваме да ви консултираме напълно безплатно. Свържете се с нас днес.

live stream, live streaming, livestream, видео, видео маркетинг, видео продукция, видео реклама, видеозаснемане, заснемане на събития, излъчване на живо, корпоративни събития, лайв стрийм, реклама, събития
Предишна публикация
Видео Реклама – История и Тенденциите Днес
Следваща публикация
Видове Реклама – Какви са типовете реклами?

Подобни Постове