Заснемане на събития и лайв стрийм

От заснемане на вашето събитие и излъчването му на живо, до завладяващи мултимедии и моушън графики, които да се показват на сцената ви. В Медия Трейдинг знаем как да уловим момента и да създадем видео съдържание, което да отговори на специфичните изисквания на вашето събитие.

Вижте надолу как можем да помогнем да издигнете събитията си на следващото ниво.

Съдържание покажи

Заснемане на събития и излъчване на живо (Live streaming)

Заснемането на корпоративни събития е една от нашите стихии и всеки път е уникално изживяване за екипа ни. За разлика от събитията за частни лица като сватби или партита за рождени дни, фирмените събития са от голямо значение.

Всяко корпоративно събитие служи като платформа за изграждане на марката и ангажиране на нейната аудиторията. Този тип събития могат да бъдат чудесна възможност за интеракция с настоящи и потенциални нови клиенти.

Корпоративните събития отдавна вече са много повече от просто възможност за изграждане и информиране на екипи или заинтересовани страни по важни въпроси.

В днешно време компании от различни индустрии използват силата на събитията на живо, за да ангажират своята аудитория и да създават допълнителни възможности за дългосрочни печалби.

Положителните емоции изградени по време на фирменото събитие не трябва да свършват, когато събитието приключи.

Добрите бизнес мениджъри знаят, че видеозаснемането е съществена част от разширяването на влиянието на всяко корпоративно събитие.

Заснемане на събития и лайв стрийм 1

Професионално заснемане на корпоративни събития

Като професионалисти в сферата на заснемането и лайв стрийминга на събития, нашата цел е не само да документираме събитието, но и да създадем завладяващи видеа, които показват същността на компанията и оставят трайно въздействие върху зрителите.

Какъвто и тип бизнес събитие да сте планирали, наличието на професионален видео екип, който да го заснеме и излъчи на живо, предлага много повече от просто запис за архива.

Използвайте нашата услуга заснемане на събития и лайв стрийм като я превърнете в страхотна маркетинг възможност. Публикувайте видео записите или изработеното по-кратко highlights видео навсякъде в онлайн просъствието ви.

Чудесна възможност за допълнителни приходи също е да продавате записите от събитието ви на заинтересовани потребители.

Заснемане на фирмени и корпоративни събития ; излъчване на живо на събития и лайв стрийминг (livestreaming)

Заснемане и изработка на видеоклипове от събития

В Медия Трейдинг не само заснемаме и излъчваме събитията ви на живо, но и създаваме уникални промо видеа със страхотно качество. Не използваме шаблони и всяко ваше видео е тематично и оригинално.

Уверяваме се, че ще можете да ползвате видеоклиповете за реклама на вашите бранд, продукти и услуги.

Вашите събития са чудесно място да получите и отзиви от вашата публика. При желание ние можем да заснемем видеоклипове с отзивите на хора от аудиторията ви и така да придадем тежест и да добавим стойност на вашия бизнес.

С видеоклиповете от вашите корпоративни събития ще ангажирате емоционално присъстващите като им помогнете да си припомнят хубавите моменти и след финала.

Още една голяма полза от едно highlights видео от събитие е да го използвате за реклама на следващите си събития.

Какво е Live streaming (излъчване на живо)?

За да се запознаем с темата нека първо да разгледаме буквално терминологията. Да започнем с това какво всъщност е Стрийминг.

Streaming е методът за предаване на данни, използван, когато някой гледа видео в интернет. Това е начин за доставяне на видео файл на части от отдалечен сървър.

Като предаваме само по няколко секунди от видео файла по интернет, устройствата на потребителите няма нужда да изтеглят цялото видео, преди да започнат да го възпроизвеждат.

Live streaming или излъчване на живо пък е, когато предаваното видео се изпраща по интернет в реално време, без първо да се записва и съхранява накъде.

Видео излъчване на живо през 2024г.

В миналото предаването на живо беше силно ограничено само до медии, които имаха технологията да излъчват на живо към зрителите си. Това обаче се промени драстично през последните години.

Техниката и технологиите за лайв стрийм станаха изключително достъпни. Все повече хора създават и консумират това преживяване на живо от домовете си без да има нужда от скъпи телевизионни студиа за излъчването.

За разлика от традиционното ТВ излъчване, live streaming позволява зрителите да бъдат ангажирани като коментират, харесват, споделят и дори да бъдат поканени в предаването. Това прави излъчването на живо мощен инструмент, защото хората обичат интимното усещане за случващото се в реално време действие.

За разлика от изпипаното предварително заснето и обработено видео, лайв стрийма създава усещане, че си „вътре“, че си част от изживяването в залата.

В днешно време почти всичко се стриймва в интернет. Телевизионни предавания, корпоративни събития, спортни събития, гейминг на живо, видео в социалните мрежи и какво ли още не. Хората са жадни за интересно видео съдържание в интернет.

Видео продукция за събития ; заснемане на фирмени и корпоративни събития ; излъчване на живо на събития и лайв стрийминг (livestreaming)

Видео продукция на събития

Видеото е изключително ефективен инструмент, с който с лекота ще ангажирате и информирате вашата публика. Чрез видеоклипове лесно можете да предадете сложна информация. Видео може да се използва за разказване на завладяващи истории, които докосват зрителите.

Когато говорим за събития на живо, видеото може да се използва както за улавяне на вълнението и енергията на публиката, така и за демонстрация на продукти, услуги или идеи.

Събитийната видео продукция може да помогне на бизнеса ви да се открои от конкуренцията и да остави трайно впечатление. Ето защо е добра идея да наемете професионалисти за заснемане на събития, дори и това да не сме ние.

Вижте по-надолу в секцията с видео клиентски отзиви от наши клиенти, как помогнахме техните събития да се издигнат на следващото ниво.

Излъчване на живо за бизнеса

Излъчването на живо (livestream) бързо се превърна в незаменим инструмент, позволяващ интерактивна комуникация в реално време. В голямата си част това е още един маркетинг инструмент ползван в различни индустрии.

Чрез него бизнесите и създателите на съдържание могат да достигат до крайния потребител и да дават стойност или да монетизират усилията си.

Live streaming предоставя на бизнеса и рекламодателите динамична и ангажираща платформа за свързване с техните таргет аудитории в реално време.

Използвайки интерактивността и непосредствеността на излъчванията на живо, маркетинг екипите могат да създадат завладяващи изживявания, безпроблемно интегрирайки марката, нейните продукти или услуги.

И всичко това без нужда да се съобразяват с каквито и да е географски ограничения.

Достигнете до всеки в реално време, независимо дали предавате на живо конференция, уебинар или друг вид събитие. Live streaming-ът ви дава начин да се свържете с вашите клиенти, партньори, служители и потенциални купувачи. Не пропускайте тази златна възможност за допълнителни приходи или установяване на вашия бранд като специалист в бизнес нишата.

Защо да използвате заснемане и лайв стрийминг на вашите събития?

Изграждане на доверие

Заснемайки и излъчвайки събитие си на живо, вие можете да изградите доверие с вашата таргет аудитория, вашата публика. Livestream е мощен инструмент, който ви дава възможност да взаимодействате със зрителите си. По този начин ще покажете, че сте надеждна компания с необходимия опит за справяне с проблеми.

Въпреки че да предавате на живо в интернет не е абсолютно същото като личното взаимодействие, това все пак позволява на аудиторията ви да види повече от вашата идентичност и опит. Използвайки този инструмент вие ще достигате и ангажирате по-голям брой хора.

Така повишавайки доверието в бизнеса ви можете да превърнете зрителите от потенциалните клиенти в реални такива.

Премахване на ограниченията

Live streaming може да бъде чудесен начин да поддържате връзка с потрбителите и клиентите си от разстояние. Гледайки ви на живо в зрителя се създава усещане за свързаност. Живата връзка пренася зрителите в същата зала, в която сте и вие.

Клиентите ви ще бъдат свързани с вашия бизнес, независимо къде се намират по света. По този начин ще премахнете ограниченията на местоположението и ще скъсите дистанцията с потребителите.

Обратна връзка в реално време

Използвайки livestream ще имате възможност да направите директна връзка със зрителите и да увеличите ангажираността им в реално време. Докато стриймвате, вашата аудитория ще има възможност да задава въпроси или да прави живи включвания и така да участва директно в събитието.

По време на вашия уебинар потребителите могат да зададат своите въпроси и да изразят мнението си чрез чат на живо, което ги прави част от цялото и добавя човешка нотка към тяхното преживяване.

Повече онлайн продажби

Излъчването на живо на вашето събитие дава чудесна възможност и за повече приходи. Ако организирате събитие с цел продажба на продукти, курс или различни услуги, един лайв стрийм ще ви позволи да реализирате повече продажби онлайн.

С връзка на живо в интернет можете да накарате клиентите си да се почувстват сякаш са пропуснали нещо страхотно до момента, в който представите това, което предлагате.

Създава вълнение

Излъчването на живо може да послужи като чудесен маркетинг инструмент за продажби. Ако е заснето добре, случващото се може да изглежда много по-привлекателно отколко ако гледате просто човек на сцената от далечна седалка в залата.

При заснемането могат да се използват различни гледни точки от множество камери. С тези допълнителни „очи“ може да се обогати преживяването на зрители като се показват общи, близки планове и динамични движения на камерата. С правилната режисура на място в залата може да се създаде допълнително вълнение около продукта ви.

Видове корпоративни и фирмени събития

Конференции

Бизнес конференциите обединяват хора и компании за обсъждане на определени теми, преглед на тенденциите и идентифициране на нови възможности за растеж.

Дискусионни панели

Дискусионна среща, водена от един модератор. Няколко лектори участват в дискусия представяйки различни гледни точки по определена тема.

Концерти

В днешно време за музикантите е важно да достигат до колкото се може по-голяма аудитория. Livestream на концерти е чудесна възможност.

Продукти

Представянията на продукти обичайно са събития на високо ниво, тъй като целта на събитието е да се популяризира физически или софтуерен продукт и да се насърчат продажбите.

Награждавания

Церемониите по награждаване са чудесен начин да се отдаде признание за изключителни успехи на служители, артисти, бизнес лидери и др.

Културни събития

Културните събития като перформънси, постановки, кино и театрални фестивали и много други са прекрасна платформа за излъчване на живо.

Снимачен екип за заснемане на събития ; камера оператор ; режисьор на пулт ; озвучител ; осветител

Екип за професионално заснемане на фирмени събития и излъчване на живо

Медия Трейдинг е компания за корпоративна видео продукция на високо ниво. През годините посетихме множество събития и видяхме къде са всички слаби места на екипите, които отговаряха за видео продукцията и излъчването на живо.

За да решим този проблем пожелахме да пренесем уменията, опита и страстта ни към видео продукциите и в сфертата на бизнес събитията. Така се роди и услугата ни видеозаснемане на събития и live streaming.

Спокойно можете да разчитате на нас да предоставим най-доброто визуално изживяване на посетителите и зрителите на вашите фирмени събития.

Винаги се стремим да работим отблизо с клиента като вникваме в неговите нужди и предотвратяваме проблемите още преди да са възникнали.

Екипът на Медия Трейдинг се състои от изключително креативни хора с висок морал, лоялни и уважаващи своята професия. Винаги се стараем да създаваме вълнуващо визуално изживяване и да издигаме събитията на ново ниво.

Ние знаем какво въздействие може да има нашата работа по заснемане и стрийм на събитието ви. Правим всичко възможно, за да сме сигурни, че процеса минава гладко и е точно това, което сте си представяли.

Събитийна фотография

Освен видеозаснемане на събития, предлагаме и професионална събитийна фотография. Като част от услугите ни можете да заявите и фотография по време на вашето събитие. Това ще позволи цялостно отразяване на случващото се.

Заснели сме много от събитията на нашите клиенти освен на видео и на фото. Нашите фотографи имат прекрасен усет за важните моменти и заснемат всичко значително, за да остане в архива ви.

Ето и няколко кадъра от различни клиентски събития.

Снимките в галерията са смалени и компресирани за целите на оптимизацията на уебсайта и не показват финалното качество на кадъра подадено към клиента.

Защо да ангажирате екипа ни за вашите събития

Представете си следната картинка: с месеци наред се трудите да организирате вашето корпоративно събитие. Търсили сте перфектната зала, с озвучаване, мултимедия, кетъринг, украса, екип за заснемане и стрийм, фотограф. Ангажирали сте десетки или стотици хора в процеса по реализация, вложили сте всичко от себе си и най-накрая идва заветния ден.

Всичко е наред. Отдъхвате си.

В деня на събитието сте изпълнени с оптимизъм и тръпнете в очакване да се отдадете на изживяването. Изведнъж сякаш от нищото се започват проблемите. От видео екипа започват да летят изненади.

Това не може, онова не е включено в пакета, качеството на картината не е задоволително поради остарелите и неподходящи модели камери. Зрителите гледат само статични гледни точки защото няма мобилна камера, която да ги потопи в действието.

Режисьорът и операторите дремят по столовете и всеки се чуди кога ще мине това нещо, защото си имат по-интересни занимания.

С една дума – КОШМАР! Но за съжаление кошмарът е за вас и ваша сметка.

Е, за щастие това няма нужда да е вашия кошмар. Просто трябва да ангажирате екип от доказани професионалисти, а не незаинтересовани или току прохождащи такива.

Какви са предимствата при работа с екипа на Медия Трейдинг?

В Медия Трейдинг ще получите  приятелска и професионална НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНА КОНСУЛТАЦИЯ. Ще влезем в детайли относно вашите конкретни нужди и ще предотвратим проблемите още преди да са се случили.

Ще ви дадем ценни съвети за оптимизация на работния процес и няма да ви товарим с излишна информация, която не е нужно да чувате.

Обичаме събития

Когато отразяваме събитие ние не просто ходим на работа, а имаме искрен интерес към темите, действията и реализацията му защото сме любопитни по природа. Винаги се стремим да допринасяме за цялостното изживяване на зрителите без да пречим.

Опит и умения

В последните години реализирахме много събития от всякакъв мащаб. От събития с 10-20 човека до такива с хиляди посетители и зрители. Опитът и уменията ни в заснемането и стрийминга на събития е безграничен. Срещали сме всякакви трудности и сме ги преодолявали. Можете да разчитате на екипа ни!

Креативност

Да сме креативни е в нашето ДНК! Да измисляме и реализираме нестандартни идеи и решения се е превърнало в част от нас. Винаги можете да разчитате на екипа ни да изненада приятно с нещо неочаквано – красиви и интересни кадри, модерни графики и анимации или просто добър съвет.

Работим в цял свят

Където и да ви отведе вашето следващо приключение, знайте че можете да разчитате на екипа ни да ви последва. Работим без ограничения и за нас не е проблем да опаковаме техниката и да прелетим до другия край на света, за да добавим стойност на вашата работа.

Какво говорят хората за работата ни по техните събития?

В Медия Трейдинг предпочитаме работата ни да говори вместо нас и най-голямото удоволствие е в края на деня да оставим клиентите ни спокойни и с усмивка на лице. Само тогава можем и ние да си отдъхнем и да знаем, че труда ни е дал стойност на някого и сме помогнали за реализацията на нещо хубаво.

Ще оставим нашите клиенти да споделят как работим. Вижте какво имат да кажат някои от страхотните хора, за които имаме честта да работим.

Клиентски отзиви и ревю на Медия Трейдинг

Процес за заснемане и livestream на корпоративни събития

Важно ли е да има структуриран процес при заснемането и лайв стрийминга на едно събитие? Да, това е от изключителна важност. Само по този начин може да се гарантира висок резултат на изпълнението всеки път.

Какъв тогава е стандартния процес за отразяване на събития?

В нашата работа сме обособили следните стъпки като основни в работния ни процес по реализация на вашите събития:

Проучване

Във фазата на проучването ние се запознаваме с клиента и неговите нужди. Обсъждаме детайлно цялата информация за предстоящото събитие.

По този начин ние успяваме да вникнем в дълбочина и да разберем от какво точно има нужда клиента.

Това е момента, в който консултираме и предпазваме клиентите ни от грешки, за които те просто няма как да знаят поради техническите специфики на повечето процеси.

След като срещите ни са преминали и ние сме се уверили, че разполагаме с цялата необходима информация за събитието, изготвяме детайлна и напълно индивидуална оферта. Сключваме договор за реализацията и продължаваме към следващите стъпки.

Оглед на зала

Важна част от подготовката за събитието е да се направи и технически оглед от нашия екип на залата или помещението, в което ще се проведе.

Това ни позволява предварително да направим правилно разпределение на камерите и да планираме много други технически детайли с другите технически лица и екипи, които са отговорни за реализацията на събитието.

Подготовка и сетъп

Правим списъци с необходимата техника за видеозаснемане и лайв стрийм на събитието ви. Уверяваме се да не пропуснем нещо важно в техническото обезпечаване, за да не възникнат ненужни проблеми, с които да развалим вашето преживяване.

Ден по-рано събираме и окомплектоваме цялото необходимо видео, фото и аудио оборудване. Транспортираме и разполагаме техниката на вече отбелязаните места в залата.

След като всичко е разположено по местата си на локация, правим техническа репетиция с всички замесени технически звена, за да се увечим, че наистина сме готови за големия ви ден.

Заснемане и стрийм

Вашият звезден ден!

Искаме всичко да е перфектно. Заемаме местата си и започваме процеса по видео и фото заснемане. Следим за качеството на лайв стрийма и дори и да възникне технически проблем, реагираме мигновено, за да се справим с него.

Влагаме всички наши знания и умения и даваме всичко, за да преживеят вашите зрители едно незабравимо събитие.

Пост-продукция

След като заснемането на събитието приключи, следващия етап е видео обработката. Това е процесът, при който записите и необработените кадри се редактират и полират, за да се създаде още по-добър краен продукт готов за разпространение.

Пост-продукцията е много вацен процес в създаването на висококачествен видеоклип от вашето събитие. Видео монтажистите ни ще прегледат и изберат най-добрите кадри, ще изрежат всичко ненужно, ще редактират аудиото и ще добавят специални ефекти, звуци и музика.

В Медия Трейдинг видео монтажистите работят в тясно сътрудничество с продукционния екип. Така ние гарантираме, че финалните видеоклипове ще отговорят като продукт на очакванията ви.

Финализиране

Какво приключение само!

На финала получавате всички записи и видео материали, за които сме се договорили и с финалното плащане успешно затваряме проекта по заснемане и излъчване на живо на вашето събитие.

Снимачна техника за заснемане на събития и лайв стрийминг

Когато проучвате компаниите за видеозаснемане на събития важно е да се уверите, че техниката за заснемане и live streaming отговаря адекватно на съвременните стандарти за професионално качество.

В Медия Трейиднг ежедневно следим тенденциите в развитието на технологиите за заснемане и стрийминг и обновяваме техническата си база. Така предлагаме на нашите клиенти безкомпромисно качество на картината и отговаряме на винаги растящите изисквания.

Отдавна сме загърбили полу-професионалните камкордери или остарели телевизионни камери, които произвеждат картина от миналото. Разчитаме на безогледални камери от последно поколение въоръжени с качествени обективи, безжични връзки и предаване на сигнали, стрийминг във Full HD и 4k резолюции, системи за мониторинг и стабилизация, видео кранове, дронове и много др.

Снимачна техника за видеозаснемане и излъчване на живо на събития ; професионално озвучаване на събития ; професионално осветление на събития

Професионално озвучаване на събития

Професионалното озвучаване и осветление на вашето събитие е основата на доброто представяне. Ако имате лош звук, каквото и друго да правите изживяването на вашите гости ще бъде негативно.

Това е услугата, от която не трябва да пестите и трябва да търсите качеството пред евтината цена. Виждали сме доста събития провалени от лошия звук, неадекватен озвучител работещ с остаряла техника, която вече честно казано е „сдала багажа“. Трябва да се опитате да избегнете това по всякакъв начин.

Интересувайте се какво получавате от вашия озвучител като лични качества и съответно техническо оборудване. Важно е аудио миксерът, с който се работи да предоставя достатъчно възможности за все по-изискващите събития.

Заложете на дигитален аудио миксер. В днешно време дигиталните аудио конзоли предлагат значително по-голяма функционалност от остаряващите аналогови миксери.

Като технически параметри например трябва да има като абсолютен минимум 8 канала, фукнция за многоканален запис, множество допълнителни изходи (AUX), различни микс групи, BUS-ове и много други.

Водещи производители на аудио миксери и конзоли са Yamaha, DiGiCo, Allen & Heath, Midas, Behringer.

Професионално озвучаване на събития - фирмени и корпоративни

Видове микрофони за събития

Изключително важен компонент са и микрофоните, с които вие и другите презентатори (лектори, водещи) ще работите от сцената. Установените стандарти за качество в индустрия идват от две от водещите марки. Това са немските Sehnnheiser и американските Shure.

Микрофоните като тип и форма са няколко и се избират в зависимост от действието на сцената и предпочитанията на водещия.

Ако имате свободни ръце може да се ползват микрофони тип „дръжка“ (handheld). В повечето случаи обаче изборът пада върху микрофон тип диадема (headset). Хедсет микрофоните в голямата си част са удобни за носене понеже се закачат на главата и освобождават ръцете. При някои от тях сериозен минус е голямата капсула и ветробран, които крият устата. Това ги прави не чак дотам подходящи при заснемане на събитието.

В днешно време има и много по-деликатни варианти на хедсет микрофоните, които са с телесен цвят и много много по-малка капсула.

Трети тип микрофон, който може да се ползва е микрофон тип „брошка“. Те се закрепят за горната дреха и се поставят на около педя по-надолу от устата.

Професионално осветление за събития

Професионално осветление на събития

За цялостно доброто преживяване на зрителите на вашето събитие освен звука, много важно е и осветлението. В зависимост типа събитие осветлението може да бъде статично – изградено само в една светлинна сцена или динамично – изградено от множество сменящи се светлинни сцени/схеми и ефекти.

Това е още един детайл в планирането на събитието ви, който не трябва да пропускате да обмислите.

Всички знаем за въздействието на цветовете върху нас хората на подсъзнателно ниво. Точно затова ефектното осветление може да промени настроението на хората в залата и да ги предразположи към по-позитивно цялостно изживяване.

Друг важен аспект на професионалното осветление по време на събития е, че когато е изградено и настроено правилно, то няма да пречи на това да се виждат ясно екраните или да създава грозни и ненужни сенки по хората на сцената.

Осветлението в залата е от ключово значение и за видеозаснемането. Осветителите трябва да работят в тясно сътрудничество с екипа за видеозаснемане и livestream, за да се получи максимално красив и адекватен краен продукт.

В крайна сметка всички екипи са там с една единствена крайна цел – вашето събитие да изглежда и звучи страхотно. Ако някой не си върши работата не се примирявайте с посредствеността.

Изработка на графични материали за събития

Друг важен елемент от визуалното преживяване по време на събитията ви е да бъдат изработени персонализирани графики и overlay екрани, с които събитието да изглежда много по-професионално.

Тези графични екрани могат да бъдат както статични, така и анимирани за още по-професионална крайна визия. Ние предпочитаме и препоръчваме анимираните графични и overlay екрани.

Ето и част от графиките и екраните, които изработваме, за да се ориентирате какво е възможно да бъде създадено и за вас:

Не пропускайте да поръчате вашия пакет от персонализирани анимирани графики. По този начин наистина ще подобрите цялостната визия на събитието си. Зрителите ще останат впечатлени от професионализма ви.

Цени за заснемане на събития и излъчване на живо

След като вече сте наясно с това какво ще представлява събитието ви и сте определили всички негови параметри и технически аспекти, е време да зададете бюджета и мащаба на видео продукцията за вашето събитие.

Трябва да определите колко сте готови да похарчите за видео и фото заснемането и лайв стрийминга на събитието.

Бюджетът ви ще определи броя на членовете на екипа и техническото оборудване, които можете да си позволите. Разбира се колкото по-голям и професионален е екипът, толкова по-ефектно ще бъде заснето и излъчено на живо събитието ви.

С по-голям екип зад гърба си, вие ще бъдете улеснени и спокойни докато сте на сцената.

Колко камери трябва да се ползват по време на събитие?

Генерално погледнато мащабът на видео продукцията трябва да зависи пряко от мащаба на събитието и броя на присъстващите гости. За малко събитие може да е достатъчен и един камера оператор с 2 камери, докато по-големите събития изискват множество камери за повече гледни точки.

Това разбира се не винаги е вярно. Понякога на малко по мащаб събитие може да има дейности, които да изискват много по-комплексно заснемане и отразяване.

С повече камери на събитието ви е много по-вероятно ДА НЕ съжалявате за това, че някоя от случките е пропусната или някои безценни реакции от публиката са безвъзвратно изгубени.

Трябва да се предвиди и по-голям екип, който да се погрижи за озвучаването, осветлението, режисурата на камерите, излъчването на графичните екрани, лайв стрийма и много други аспекти. Не е възможно един или двама човека да свършат цялата тази работа.

Медия трейдинг - цени за заснемане на събития

Колко струва видеозаснемане на събитие

Знаем, че това е много важен въпрос и с най-голямо удоволствие бихме ви предоставили конкретен отговор и твърди цени. Това обаче ще е заблуда, а ние никога не разчитаме на такива похвати в нашия бизнес.

Цени за заснемане на събитие могат да се определят конкретно след като имаме цялостна картина за това какво ще представлява, какъв ще е мащабът му. От там може да се изходи дали може да се реализира с по-малък екип и техническо обезпечаване или трябва да се заложи на по-голям екип и техника.

Практиката да се продават ценови пакети може да е доста подвеждаща, тъй като често се оказва, че когато нещо ви потрябва на място и в деня на събитието то „не е включено в пакета“ и не можете да го получите.

Това ви поставя в много неприятна ситуация като клиент.

Знаем това и поради тази причина не работим с пакетни цени, а внимателно ви изслушваме, събираме необходимата информация предварително и получавате истински персонализирана оферта, която рефлектира вашите конкретни нужди.

Не се обезсърчавайте! С удоволствие ще ви излсушаме и консултираме, а впоследствие ще получите и персонална ценова оферта за заснемане и излъчване на живо на вашето корпоративно събитие.

Изработка на Highlights видеоклипове от събития

Един от най-ефективните методи да създадем шум около вашето събитие е като използваме най-добрите моменти, които сме заснели и ги опаковаме в едно уникално Highlights видео. Правим това за почти всеки наш клиент и резултатите са страхотни.

Този тип видео може не само да припомни на вашите зрители какво са преживяли с вас, но и да се използва за рекламиране на бъдещите ви събития. Възползвайте се от опита и креативността на нашите видео монтажисти и ще получите ударно видео, което да споделите в различните платформи или уебсайта на компанията ви.

Покажете най-вълнуващите моменти от изминалото ви събитие и ще привлечете повече посетители и зрители в бъдеще. Този маркетинг инструмент определено ще увеличи аудиторията ви.

Идеалната продължителност на Highlight видеоклиповете е от една до две минути. Хубаво е да се придържате към това неписано правило, за да не рискувате да отегчите зрителя.

Видеото трябва да бъде монитирано динамично и да бъдат добавени подходящи визуални ефекти и ключови надписи, които да подсилят посланията в него.

Заснемане на събития и лайв стрийм 23

Вълнуващо видео съдържание за събития на следващо ниво

Качествената видео продукция може да промени играта за вашия бизнес! Когато става въпрос за корпоративни събития включвайки професионален екип за видео и фото заснемане, можете да увеличите ангажираността и да създадете незабравимо изживяване за вашата публика.

Ако вие или екипа ви смятате, че сте готови да вдигнете нивото и имате нужда от про заснемане и streaming на вашето корпоративно събитие, то тогава очакваме вашето обаждане.

В Медия Трейдинг ще се радваме да ви помогнем да създадете и организирате перфектния видео проект за вашето събитие. Големият ни опит и експертиза в създаването на ангажиращи видео материали от и за корпоративни събития дават резултати.

Потърсете ни още днес и позволете да ви покажем какво можем!

Често задавани въпроси относно заснемане на фирмени събития

Кои са едни от най-често задаваните въпроси от клиентите ни относно видеозаснемане и live streaming на фирмени и корпоративни събития? Отговаряме в секция по-долу.

Ако все пак има въпрос, на който не сме отговорили, не се колебайте да се свържете с нас. С радост ще ви консултираме професионално и напълно безплатно за всичко, от което имате нужда за вашето бизнес събитие.

Streaming е методът за предаване на данни, използван, когато някой гледа видео в интернет. Това е начин за доставяне на видео файл на части от отдалечен сървър.

Като предаваме само по няколко секунди от видео файла по интернет, устройствата на потребителите няма нужда да изтеглят цялото видео, преди да започнат да го възпроизвеждат.

Live streaming или излъчване на живо е, когато предаваното видео се изпраща по интернет в реално време, без първо да се записва и съхранява накъде.

Към момента предлагаме услугата заснемане на събития само за корпоративни и бизнес клиенти. Не заснемаме частни събития като сватби, рождени и имени дни, детски тържества и други.

Колкото по-рано се свържете с нас, толкова по-адекватно ще можем да реагираме и да ви помогнем с реализацията на вашето събитие. Обикновено за по-големите по мащаб събития е добре да се свържете с нас 1-2 месеца по-рано. Така ще имаме достатъчно време да обсъдим и подготвим всеки един аспект от процеса по адекватен начин. Също така колкото по-рано се свържете с нас, толкова по-голям ще бъде и шанса датите да са свободни в календара ни.

Работим на територията на целия свят. Пътували сме за събития на наши клиенти до Хърватия, Кипър, Англия и Тенерифе и можем да реализираме вашето събитие, където и да ни отведе то по света.

Да, можем да предложим видео и фото заснемане на ваши фирмени събития и на открито извън зала. Това разбира се има своите особености. Свържете се с нас да обсъдим възможностите.

Да. Предлагаме професионално заснемане с дрон от сертифициран пилот и разполагаме с техническата възможност да излъчваме висококачествена картина от дрон на живо по време на вашето събитие.

Броят на камерите по време на едно събитие зависи и трябва да се определя изцяло от действието. Като минимум обаче ние препоръчваме заснемане с три камери. Това не значи, че трябва да има трима оператори. Може да се случи и с един оператор на една от камерите, а другите две ще бъдат статични гледни точки.

За по-мащабните ни събития използваме от 5-8 камери с от 2-4-ма камера оператори. Включваме и мобилна камера, с която правим изживяването за зрителите още по-богато и ги пренасяме директно в действието.

Разбира се, че не е задължително. Можем да заснемем вашето събитие и само на запис като после използваме материала да се нареже на части и отделни видеоклипове. Можем също така да обогатим изживяването на вашите гости като излъчваме кадри от камерите директно на екрани в залата.

Можем да излъчваме събитието ви, в която платформа пожелаете. Имаме възможност дори да излъчваме събитието едновременно в 2 или повече платформи едновременно. Попитайте ни и ще ви консултираме напълно безплатно кой е идеалния вариант за вашето фирмено събитие.

Да, няма никакъв проблем да излъчим събитието ви в 4к резолюция, но има допълнително оскъпяване към услугата поради технически по-големите изисквания на формата.

Дори и да не искате, пак ще запишем събитието ви и ще ви предадем запис от него. Това е включено в индивидуалната цена, която ви оферираме след събиране на цялата нужна предварителна информация.

Да. Можем да предложим и телепромптер или още наречен аутокю. По този начин можете вие или вашите водещи да си помагат с текста. Разбира се всички текстове трябва да са предварително написани и подготвени и да са ни предадени поне 2-3 дни преди събитието. Услугата изисква допълнителен човек към екипа и е с оскъпяване.

Поръчайте заснемане на събитие и излъчване на живо

Имате предстоящо бизнес събитие? Ние сме екипа, който искате да ангажирате. Ще се погрижим за всичко свързано със заснемането и лайв стрийминга. Ще се радваме ако можем да сме ви от полза и да издигнем събитието ви на следващо ниво.