Онлайн видео маркетингът ли е новата мода?

В днешно време всеки сериозен бизнес трябва да използва видео реклама (видео маркетинг) в онлайн присъствието си

Онлайн видео рекламите отдавна не са новост в маркетинговите стратегии на най-добрите стратези. Дори напротив – те са неразделна част от тях. А в океана от информация, услуги и продукти, които днес се предлагат в интернет, вашето видео трябва да се откроява повече от всякога. За това ще ви дадем няколко съвета, с които ще сте сигурни, че маркетинговата ви стратегия ще доведе до желания успех.

онлайн видео маркетинг блог

Не пренебрегвайте новите онлайн платформи във вашия видео маркетинг

Традиционно всички ние гледаме на YouTube като на сайт номер едно за видео споделяне. И макар той все още да поддържа своята втора позиция в класацията за най-използвани търсачки (след Google), огледайте се и за други платформи, на които може да качите вашата реклама. Facebook, Twitter и Instagram предлагат все по-иновативни и разнообразни функции, свързани с видео споделяне. По този начин вашето видео ще достигне до нова и по-голяма аудитория.

Малкото е много в онлайн видео рекламата

Смартфон-поколението е свикнало да държи всичко в ръцете си. Заради това трябва да спечелите аудиторията си бързо. Имате около 10 секунди, за да впечатлите зрителя си. Едва след като вече сте спечелили вниманието му, можете да преминете към следващото ниво – да го превърнете в клиент. Кратката видео форма се оказва все по-популярен инструмент за тази цел. Според проучване 61 % от хората губят интерес още преди втората минута. А ако имате много за казване – направете няколко кратки видеа. Защото гарантирано успехът ви ще бъде много по-голям с няколко 60 секундни клипа, отколкото с един с продължителност от пет минути.

online video marketing blog

Включете призив за действие в своето видео

Сега, след като сте спечелили вниманието на аудиторията, е важно да извлечете своята полза от него. Приключете своето видео с призив за действие. Подканете потенциалния си клиент да посети вашия уеб сайт или да се възползва от вашия продукт или услуга. Направете това с едно просто обяснение как те могат да въздействат върху информацията, която току-що сте му дали. Конвертирането на зрителите в клиенти е най-големият приоритет на вашата реклама, така че се уверете, че сте осигурили логичната следваща стъпка.

Индентифицирайте се със своята аудитория

Никога не допускайте да забравите най-важното – индентифицирайте се с клиентите си. Бъдете един от тях, покажете, че и вие изпитвате същите емоции. Най-добрите рекламни кампании създават пряка връзка между даден продукт или услуга и желанието на клиента, което те биха могли да изпълнят. Просто няма по-добър начин да постигнете това от едно правилно направено и въздействащо видео. Защото видео, което включва аудио и визуални елементи, може да предаде много по-голяма емоция, отколкото един сух текст например.

Видео рекламата определено е модата в маркетинговите стратегии през 21-ви век и всеки добър търговец го знае. Доверете ни се, за да създадем заедно успешната реклама за вашия бизнес!

, , , , , , , ,
Предишна публикация
Клиентът винаги е прав! Или пък не?!
Следваща публикация
Изпращаме успешна и усмихната 2015 г.

Подобни Постове

Меню