Топ 5 най-добри реклами за 2023-та година

Блог

Топ 5 най-добри реклами за 2023-та година – годишна класация на Медия Трейдинг

Ако попадате тук за пръв път, то най-вероятно не знаете, че имаме традиция да ви предлагаме наша класация за най-добрите видео реклами за изминалата година. Този път това е списъка ни с най-добри или креативни реклами за 2023-та година. Вижте миналогодишната ни класация тук или тази за 2021-ва година тук.

Както предишните години, така и тази година класацията ни включва микс от много големи имена като BMW и IKEA като изненадващо не сме селектирали реклами на Apple. В тазгодишния ни подбор сме избрали само 5 реклами, но път посланията и изпълнението им е като за 10.

Както винаги, не ангажираме никого с мнението и предпочитанията ни. Насладете се на креативната работа на едни от най-добрите агенции и смелите клиенти, които са им се доверили с имиджа и бюджетите си.

Класация Топ 5 най-добри реклами за 2023-та година:

5. Рекламата Snoop Dogg Goes Smokeless на Solo Stoves

В тази реклама на Solo Stove в главната роля е не кой да е, а единствения Snoop Dogg! Рекламната им кампания направи нещо като малка революция в мрежите. В нея рапърът се опитва да ни, че е спрял да пуши марихуана.

Snoop Dogg успя да шокира всички свои фенове и случайни минувачи със съобщението, че отказва дименето или както го казва той по-добре: „I’m going smokeless“. Впоследствие рекламата разкрива, че всъщност Snoop говори за камини и пещи, които оперират без дим.

Всичко започна с обявлението на рапърът, че спира „дименето“. Това изненада всички, тъй като ако Snoop Dogg е свързван с нещо друго освен яките си хитове, то това е страстта му към пушенето на марихуана. В крайна сметка всичко се оказа част от маркетинговата стратегия на екипа на печките Solo Stove, които успяха да накарат хората да говорят за тях. Най-вероятно и продажбите са скочили до небето. Насладете се.

Топ 5 най-добри реклами за 2023-та година 1

4. Рекламата на FIAT – Operation No Grey​

Страхотно измислена и изпълнена реклама от Fiat, които смятат, че сивите коли са скучни. Развивайки тезата си те са направили нещо наистина грандиозно по въпроса.

„Италия е радост, любов и оптимизъм“ – това заявява главният изпълнителен директор на компанията Оливие Франсоа. Той смело заключава, че: „Fiat повече няма да произвежда сиви автомобили.“ В рекламата Франсоа защитава твърдението си, като се качва в един сив Fiat и се потапя с него в гигантска кутия оранжева боя на фона на прекрасното италианско градче Лиеричи.

В рекламата създадена от Leo Burnett Italia, Франсоа говори за това, че Италия е жизнена страна, така че сивата кола няма място там. Това, което наистина продава ефекта в рекламата и откроява каскадата е нейната автентичност. Във видеото няма нито един компютърно генериран кадър (CGI), а само 10 000-литрова кутия за боя, автомобилен директор, красиво градче на италианската Ривиера и огромен кран, който спуска Fiat 600 в боята.

Страхотно поднасяне на силното послание на FIAT. Насладете се.

Топ 5 най-добри реклами за 2023-та година 2

3. Рекламата на BMW – The first-ever BMW iX2 × lil Miquela

Рекламата на BMW е една абстрактно представено, но много красива история с участието на виртуалния инфлуенсър lil Miquela.

Преминаването към електро-автомобили позволява и кара производителите да търсят и предлагат нови изразни средства граничещи с бъдещето.

BMW са един от лидерите на пазара и под своята концепция „Forwardism“ са в търсене на различна аудитория, с която да се свърже бранда им. При представянето на новия им модел BMW iX2, се възползват от услугите на виртуалната инфлуенсърка Lil Miquela.

„Първото в историята BMW iX2 × lil Miquela“ е заглавието на рекламата на BMW, създадена от агенция Media.Monks, режисирана от режисьора Стефани Сохо и продуцирана от BWGTBLD. В рекламата участва виртуалния инфлуенсър Lil Miquela, с почти три милиона последователи в социалните медии.

Германската марка се възползва от виртуалната концепция за Lil Miquela, която в тази реклама изследва реалния свят за първи път на борда на BMW. Ние повече си харесваме реалните инфлуенсъри от плът и кръв, но BMW са на друго мнение.

Насладете се и на това изящно бижу на кинематографията.

Топ 5 най-добри реклами за 2023-та година 3

2. Рекламата на IKEA – Proudly Second Best

Да си вторият най-добър може да бъде истинска горчилка, но в рекламата си „С гордост вторият най-добър“, Ikea превръща тази концепция в сладка ода за родителството.

Създателите на рекламата дори не са използвали фонова музика и динамична смяна на кадри, за да спечелят вниманието и усмивките на зрителя. В изцяло one-shot заснемане с плавно движение на камерата, видеото започва от продукта и се насочва към няколко родители, които се гушкат и се грижат за малките си деца по любящ начин. „С гордост вторият най-добър“ тактично показва, че IKEA е там за родителите и децата им и че понякога е страхотно да си на второ място.

Една от любимите ни (очевидно) реклами в нашата класация топ 5 най-добри реклами за 2023-та година. Простичка, но много емоционална идея с чудесна реализация. Смятаме, че повече брандове трябва да използват такъв тип изразни средства.

Топ 5 най-добри реклами за 2023-та година 4

1. Рекламата на Canal+ – The Secret of Wakany

Почти всички ние сме гледали и сме били запленени от света на сериала на HBO „Game of Thrones“. Малцина са тези, които са останали удовлетворени от финала на шоута и начина, по който сценаристите решиха да приключат историята. Всеки, който е следил телевизионно шоу с години, знае съкрушителното разочарование от един слаб финал.

Френският телевизионен оператор Canal+ реши да се възползва от това чувство. В супер забавната си и добре изпълнена реклама (дело на рекламната агенция BETC), Canal+ ни запознава с двойка, която е обсебена от фентъзи поредица, наречена The Secret of Wakany. В това визуално творение запленяващо ни точно като самата измислена поредица, светът на Wakany завладява живота на двойката за цяло десетилетие, а финалът е събитие очаквано от милиони. Но когато в последния епизод се оказва, че историята е била само сън, нашите главни герои са толкова възмутени, че унищожават всичките си тематични сувенири си от сериала. От BETC и Canal+ добре са уловили настроенията на зрителите като заявяват със силния си слогън: „Никога не е просто забавление.“

Страхотна и силна идея с чудесна реализация. Определено любимата ни реклама за годината!

Топ 5 най-добри реклами за 2023-та година 5

Това бяха нашите Топ 5 най-добри реклами за 2023-та година

Надяваме се чрез нашия избор да сме ви помогнали да откриете и вашата нова любима реклама сред морето от маркетинг послания. Вярваме, че всеки бизнес има нужда от магическо креативно докосване, което да го превърне в печаливш. Използвайте инструментите на видео маркетинга и започнете да печелите истински.

Без значение дали бихте се спряли на нас или други колеги от бранша, ако имате бизнес – имате нужда от видео реклама. Продуктите или услугите ви няма да се продадат сами. Действайте!

Свържете се с нас за напълно безплатна консултация за изработка на видео реклама спрямо вашите специфични бизнес нужди.

Реклама за бизнеса

Ако имате бизнес, то вие задължително се нуждаете от креативна и продаваща видео реклама, чрез която да изпъкнете. Обадете ни се сега!

2022, 2023, видео маркетинг, видео продукция, видео реклама, визуални ефекти, класация, маркетинг, най-добри реклами, най-креативни реклами, реклама, топ 5
Предишна публикация
Файлови формати за вашето лого. Кои за какво са?
Следваща публикация
Цени за видео продукция или колко струва изработката на видео?

Подобни Постове