Кои бяха най-добрите и най-креативни реклами за 2020-та година?
Заемайки скромното си място като част обществото на рекламистите, ние от Медия Трейдинг традиционно правим всяка година една импровизирана класация за най-добрите попадения във видео рекламата. Тази година тя носи заглавието Топ 8 най-добри и най-креативни реклами за 2020-та година.
2020-та година обаче наистина се оказа странна за всички, включително и за хората, правещи най-добрите видео реклами.
Въпреки пандемията, която ни връхлетя, се оказа че креативността е способна да превъзмогне всичко, дори и епидемиологичната обстановка.
Именно през тази проблематична година се родиха много новаторски реклами, понеже повечето брандове и рекламни агенции реагираха бързо и гъвкаво на новата обстановка, което беше отразено и от ранглиста на Adweek.
Ако не си силно адаптивен днес, ти не си и конкурентноспособен и именно рекламата като индустрия реагира най-бързо и правилно на това предизвикателство на 2020 година, което се отрази и на производството на рекламни видеоклипове в последните месеци.
listКласация на най-добрите и креативни реклами на 2020-та година
Apple
Apple хванаха духа на времето и направиха динамичен клип, който в 7 минути остроумно успя да покаже какво е това да работиш от дома си в епидемията.
Видеото е и забавно, защото ни показва какво представляват неудобните и неподходящи разговори, когато участваме във видео конференция, неподходящото облекло за видео чат по работа, децата, които прекъсват разговора, домашните любимци, които търсят внимание и всичко онова, което е присъщо за хоум офис работата, а не за тази в офиса ви в реалния свят.
Match.com
Известният актьор Райън Рейнолдс създава тази агенция и се превръща в наистина рекламен гений чрез Match.com. Той е автор и на едни от най-добрите рекламни кампании с проекти като Deadpool 2, Aviation Gin или Mint Mobile.
Неговата творческа визия за света, над който властва Covid-19, изобразява ада, а в този ад Сатаната е просто… една хубаво момиче, а името му е 2020.
Burger King
Тази реклама на Агенции: INGO дава нови висоти в продажбата на водещия сандвич на известната марка за бързо хранене.
Идеята на цялата реклама е да покаже бургера по начин, по който се вижда че той направен без изкуствени съставки, без химически препарати и оцветители.
Nike
Агенцията Wieden/Kennedy прави наистина забележително видео за тази култова марка. Обработката е направо перфектна и разделяйки екрана на две, успяват атрактивно да демонстрират как спортистите и всички ние сме едно цяло.
„Никога не сме сами и това е нашата сила“, коментира една от най-великите женски футболни звезда днес.
Това е реклама, която ще се запомни с посланието си.
Doritos
Агенцията Goodby Silverstein & Partners прави страхотно видео за Doritos във видеото “The Cool Ranch”. Един наистина страхотен класически видео клип, направен според формулата за успех на Super Bowl през годините.
Рекламната агенция прави въздействащо видео с участието на култовия рапър Lil Nas X и на актьора Сам Елиът, които могат да ви шашнат освен с удивителното си екранно присъствие и с пластиката си.
Mtn Dew Zero Sugar
Брилянтен прочит на класиката на ужасите The Shining на Стивън Кинг и нейното превръщане в блестяща реклама за Super Bowl, за да я превърнат в едно наистина незабравимо и леко плашещо превъплъщение.
„As Good as the Original“ е едно от най-добрите попадения в рекламите за тази противоречива година и определено се открои на фона на конкуренцията, дори да не сте фенове на Стивън Кинг или на историите на ужаса.
Определено едно от любимите ни произведения, които влизат в тазгодишния ни топ 8 най-добри и най-креативни реклами за 2020-та година.
Essity Brands
Essity е компанията компания за дамски продукти, която не се притеснява от предизвикателствата, а в лицензираните и марки влизат линии като световно известните Bodyform и Libresse.
Нейната кампания BloodNormal целеше да нормализира рекламните изображения на реалистични менструални ситуации като показване на червена кръв, болезнени спазми и период на секс, изпрати глобални вълни на реформация в цялата категория, без жената да се срамува от това, което е.
Amazon
Рекламата на Amazon за Super Bowl 2020 с провокативното име „Преди Alexa“ безспорно е пищна и зрелищна. Тя привлече веднага множество фенове и се превърна в любима реклама за мнозина потребители.
В една наистина странна година като тази, подобна реклама донесе много настроение и зариби милиони хора по цял свят с атрактивността и емоционалността си, точно от каквото имахме нужда.
Тук реалност и фантастика се преплитат точно като в нашето ежедневие, за да ни поведат към едно по-добро бъдеще и да ни покажат визията, която ни очаква.
Най-добрите реклами в годината на Covid-19
И достигнахме и до заключителните параграфи. Това беше нашия топ 8 най-добри и най-креативни реклами за 2020-та година. Като цяло, спокойно можем да заключим, че изминалата година, макар и доста сложна за повечето хора и бизнеси, отново предложи креативни решения в областта на рекламата. Всички ние продължаваме да творим, да работим и да се трудим. А усложнената обстановка, като че ли само повишава нашата креативност и изобретателността ни.
През 2020-та година реалност и фантастика се преплитат, за да ни поведат към едно по-добро (може би) бъдеще и да ни покажат визията, която ни очаква в бъдещето.
Креативна реклама
Ако и вашия бизнес се нуждае от изработка на креативна реклама, за да подобрите резултатите си, не се колебайте да се свържете с нас.