Топ 5 на най-креативните видео реклами за 2017 година

Рекламата на The New York Times – The Truth Is Hard To Find – Tyler Hicks

Един от най-наболелите проблеми на 2017г. определено беше бежанската криза в Европа. Колаборацията на The New York Times с една от най-големите рекламни агенции Droga5 води до продукцията на няколко рекламни клипа. Световно известният режисьор Дарън Аронофски разказва историята чрез кадрите и спомените на смелия журналист Тайлър Хикс. За видеоклипът Аронофски казва: „Вместо да бъдат злепоставяни и гледани с недоверие, журналистите трябва да бъдат уважавани. Надявам се, че рекламите отдават дължимото на важната работа, която тези мъже и жени са направили и продължават да правят“.

Рекламата на Nespresso – “Comin’ Home”

Рекламата на Nespresso – “Comin’ Home” на рекламната агенция McCann New York, в която Джордж Клуни прави една от най-добрите си безмълвни роли. В рекламата Клуни се опитва да достигне небезизвестния Анди Гарсия за по чаша Nespresso като по пътя преминава през редица известни холивудски road-trip сцени.

Рекламата на Apple за опазването на планетата

Промените в климата са гореща тема в момента и различните компании полагат големи усилия за повишаване на осведомеността по този въпрос. През юни Apple пусна нова реклама, наречена „Earth – Shot on iPhone“, която подчертава красотата и значението на природата и планетата. Видеото показва живописни изображения на пейзажа на Земята и включва късните четения на Карл Сейгън от неговата книга от 1994 г. „Бледо синьо“ – видение за човешкото бъдеще в космоса. „Харесва ни или не, за момента Земята е мястото, което обитаваме. И всеки от нас трябва да бъде отговорен и да пази и да цени единствения дом, който някога ще има“, казва Саган по време на рекламата.

Рекламата на Nike за арабските жени спортистки

Традиционните роли на половете продължават да играят важна роля в арабските държави. С тази реклама Nike прави опит да промени нещата – в нея виждаме пет успешни професионални спортистки от арабски страни. Това е начин жените от арабския свят да се противопоставят на традициите, които в родината им почти не им позволяват да излизат от дома.

Рекламата на Ню Йорк Таймс за истината

С първата си реклама от седем години насам, наречена „The Truth Is Hard“, Ню Йорк Таймс се опитва да накара зрителите да разберат, че това е медия, която винаги се стреми да открие истината.

30-секундният черно-бял клип, който се въртя по време на церемонията по връчването на Оскарите, защитава честността на журналистиката, заклеймява фалшивите новини и е отговор на думите на президента Доналд Тръмп, който преди време каза, че журналистиката отдавна се е провалила. В рекламата са включени редица изявления, които започват с „Истината е … „, като виждаме и такова, което директно се позовава на самия президент Тръмп и неговите думи: „Истината е, че медиите лъжат“. Рекламата завършва с изречението: „Истината е трудна за намиране, истината е трудна за разбиране, истината днес е по-важна от всякога.“

Това бяха страхотните реклами или рекламни кампания в нашия ТОП 5 на 2017-та година

Не пропускайте да погледнете и избора ни за ТОП 5 реклами за 2019-та година, както и ТОП 10 най-креативни видео реклами за 2018-та година.

Ако пък самите вие

имате нужда от измисляне и цялостна видео продукция на рекламен видеоклип, ще се радвам да обсъдим проекта с вас.

, , , , , , , ,
Предишна публикация
Значение на цветовете и тяхната употреба в маркетинга
Следваща публикация
Заснемане с дрон в строителството и строителни обекти и защо имате нужда от тази услуга

Подобни Постове

Меню