Топ 5 на най-креативните и добри видео реклами за 2019 година

Топ 5 видео реклами за 2019! Кои са най-добрите и креативни реклами на 2019 година?

Екипът на Медия трейдинг традиционно представя преди Коледните и Новогодишните празници собствената си селекция на най-добрите видео реклами за изминалата година. В нашия ТОП 5 на най-креативните видео реклами за 2019 година сме събрали тези клипове, които са ни направили най-силно впечатление със силно послание, нестандартни идеи, интересна визия или провокативни режисьорски (и сценаристки) решения. Засега в класацията ни не попадат български онлайн и тв реклами, но виждаме все повече и повече много добри такива. Надяваме се още следващата година да можем да добавим и най-добрите български реклами в класацията си.

Видео рекламата е мощен маркетингов инструмент, когато е направена интелигентно. В нея трябва да са вложени много хъс, опит и креативност. Когато е прицелена точно в посоката, в която ще достигне максимален ефект сред аудиторията с минимум изразни средства, тогава тя е и най-доходоносна.

Всички знаем, че няма успешен бизнес без добра реклама. Самият Стюард Хендерсън Брит е казал, че „Да правиш бизнес без реклама е като да намигаш на момиче в тъмното. Ти знаеш какво правиш, но никой друг не знае“.

Да видим!

Рекламата на Amazon – „Not Everything Makes the Cut“

Феноменът „Супербоул“ не за пръв път дава на света трибуна за излъчване на наистина креативни рекламни клипове.

Тази година именно на това събитие за пръв път беше излъчена и рекламата на гласовия асистент на Amazon – Alexa.

Всички ние разбира се знаем, че Alexa (който носи името на библиотеката на древния град Александрия), е иновативна система за гласов контрол на Amazon. Благодарение на нея можем да изговорим всяко свое желание и да го видим изпълнено – от усилването и приглушаването на светлината у дома, до пускането на пожелана от нас песен на уредбата.

Друго си е обаче да видиш в рекламното видео куп звезди, демонстриращи качествата на гласовия асистент. Още по-друго си е и когато изпадат в комични ситуации.

В клипа имаме удоволствието да се посмеем на Форест Уитъкър, който е раздразнен, защото докато мие зъбите си, Alexa пуска любимия му подкаст, но той не може да го чуе.

Големият Харисън Форд пък изпада в хумористична ситуация, когато сякаш напук гласовият асистент автоматично поръчва храна за кучето, когато то се разлае.

В клипа ще видим още звездите Илана Глазер и Аби Джейкъбсън и космонавтите Марк и Скот Кели.

Свежият хумор, звездните участия и добрата идея бързо превърнаха този 90-секунден клип в тотален хит на рекламния пазар по цял свят.

Топ 5 на най-креативните и добри видео реклами за 2019 година 1

Видео рекламата на Bud Light – „Bud Light x Game of Thrones“

Все така актуалният и култов сериал Game of Thrones на ТВ гиганта HBO стои в основата на тази креативна видео рекама на бирата Budweiser.

Атрактивният клип ни пренася в атмосферата на рицарски турнир, а емблематичният дракон и характерната музикална тема на сериала допълват и без това богатата палитра от усещания, предназначени за очите, слуха и… небцето на зрителя.

Рицарят на Bud Light е съборен от пиката на огромния си противник още в началото на видеото. За огромен ужас на зрителите по трибуните го очаква ужасна смърт, точно като тази на принц Оберин Мартел в сериала.

Противникат на Bud е истинска Планина, точно като Планината от Game of Thrones.

Напълно автентичен е и огнедишащият дракон, който се притича на помощ и изпепелява с дъха си всичко наоколо в най-критичния момент.

Точно тогава и публиката, която разбира се, се черпи с Bud Light, най-сетне разбира, че де факто е свидетел на поредното промо за епичния финал на сериала Game of Thrones.

Това епично и зрелищно 90-секундно видео е дело на Wieden + Kennedy в запомняща се творческа колаборация с HBO и Droga5.

Топ 5 на най-креативните и добри видео реклами за 2019 година 2

Рекламата на Nike – „Dream Crazier“

Това страхотно рекламно видео на водещата световна марка Nike е пряк наследник на кампанията на бранда от 2018 година – „Dream Crazy“. В нея звездно участие взе коутърбека Колин Кейпърник.

Рекламата „Dream Crazier“ излезе още в началото на 2019 година и веднага пожъна бурен успех, който неизменно съпътства спортния гигант във всичките му маркетингови и имиджови начинания през годините.

В силно емоционалното видео, което е наситено със страсти, ще видим сълзите, радостта, мъката, гордостта и хъса на спортистите. Качествата, които увличат всеки фен след себе си.

В дългият минута и половина клип взема участие самата тенис легенда Серина Уилямс. Нейния глас озвучава действието и дава смелост на жените в спорта да водят борба против неравенството между половете и стереотипите на терена.

Безспорно това видео е особено силно и във връзка със скандалите, с които Уилямс се сблъска на корта през цялата 2018 година, като критиките относно екипа, който елитната спортиска носеше  на Откритото първенство на Франция поради усложнения с бременността, както и несправедливото и наказание, довело до драматичната загуба на Уилямс на финала на US Open.

Рекламата носи силен заряд със своите преки послания, разтърсващата визия и емоционалната музика. Тя бързо се превърна в любим клип за милиони.

„Dream Crazier“ е създадена от Nike Wieden + Кенеди Портланд. Успешният и дебют, който предизвика много страсти и коментари, беше на Оскарите 2019.

Топ 5 на най-креативните и добри видео реклами за 2019 година 3

Рекламата на Stella Artois – „Change up the Usual“

Големият Лебовски и Сара Джесика Паркър от „Сексът и градът“ в един и същи бар?! Невъзможно!

Не, възможно е. Поне в рекламата на класната бира Stella Artois – „Change up the Usual“.

Рекламите на гигантите, произвеждащи бира, неизменно присъстват в публичното пространство и в класациите за най-креативни начини да привлекат вниманието на публиката. Така е и с това видео. Едновременно стилно и провокативно, секси и катастрофично, забавно и сериозно. Това 45-секундно клипче е заредено с много атмосфера. Ще ви накара да оцените по достойнство идеите на неговите създатели. Като фон чуваме така добре познатите теми и от двата велики филма.

Видеото е създадено, за да популяризира кампанията на Pour it Forward на Stella Artois. Рекламата е дело на небезизвестната агенция Mother New York.

Тук Сара Джесика Паркър прави страхотна реплика на емблематичната си роля на Кари Брадшоу. В клипа скандализира околните, поръчвайки си халба бира Stella Artois, а не обичайния си коктейл Cosmopolitan.

В същото време Джеф Бриджис пунтира култовата си роля като Джефри Лебовски, но… и той си поръчва бутилка бира Stella Artois вместо не по-малко култовия си любим коктейл „Бял руснак“.

Елегантно намигване, ирония и автоирония, свеж хумор, любими актьори – рецептата за успешно рекламно видео действа без засечка!

„Промяната може да донесе малко полза“. Какъв по-подходящ слогън, с който да подканим зрителя да замени обичайната си поръчка на бара с бирата на Stella и да спомогне за подобряването на достъпа до вода по целия свят.

Много свежа реклама.

Топ 5 на най-креативните и добри видео реклами за 2019 година 4

Рекламата на Gillette – „The Best a Man Can Be“

Истински кратък късометражен филм със силно послание и плътен сюжет. Този рекламен клип предизвика бурни полемики и огромен интерес още с появата си.

Тази скандална реклама е създадена с идеята да ни помогне да се справим с негативното поведение сред мъжете. Това включва тормоза, сексизма , сексуалните стереотипи и т.нар „токсична мъжественост“.

Идеята, разбира се, е напълно в духа на движението #MeToo, а посланието е позитивно и ни учи да бъдем добри и да даваме добър пример, защото синовете ни, които днес ни гледат и се учат от нас, в бъдеще могат да се превърнат в насилници.

Това е може би най-гледаната, най-харесвана, но и най-заклеймявана реклама на бранда. Социалните медии буквално избухнаха след нейния дебют и се разделиха на две.

Видеото проследява преживяванията на мъжете – от подлагането им на тормоз на детската площадка и по-късния им живот, до опитите да се справят с мачизма. Безспорно силно и въздействащо видеоу заснето по изключително кинематографичен начин, което обаче отправя послание, прието нееднозначно от публиката. Видеото е режисирано от Тим Герик от „This Girl Can“ и продуцирано от Grey New York.

Топ 5 на най-креативните и добри видео реклами за 2019 година 5

Това беше нашата ТОП 5 класация за най-добрите и креативни видео реклами и рекламни кампании на 2019-та година

Далеч сме от това да се определяме като някаква „Комисия за оценка на рекламни кампании“ или пък пази Боже – критици. Приемете този пост като наше лично предпочитание. Разбира се, не е нужно да се съгласавяте с нас. Знаем, че колкото хора има – толкова и различни мнения (или нещо такова беше).

Е, надяваме се да сте намерили поста за полезен. Очаквайте следващата ни класация на топ рекламите и рекламни кампании през декември 2020-та. Ако пък сте пропуснали предишната ни, можете да я видите тук – Топ 10 на най-креативните видео реклами за 2018 година или пък още по-старата Топ 5 на най-креативните видео реклами за 2017 година.

Ако имате нужда от креативна

видео реклама за своя бизнес, ще се радваме да обсъдим проекта ви още днес. Пишете ни!

, , , , ,
Предишна публикация
Цени за видео продукция или колко струва изработката на видео?
Следваща публикация
Файлови формати за вашето лого. Кои за какво са?

Подобни Постове

Меню