Топ 10 на най-креативните видео реклами за 2018 година

Блог

Класация на топ 10 най-креативни видео реклами за 2018-та година

В този пост ви представяме изборът на нашия екип за топ 10 най-креативни видео реклами до този момент за отминаващата 2018 година.

Една наистина добра телевизионна или уеб видео реклама трябва да е запомняща се, подтикваща към действие и най-добре – да предизвика усмивка или сълзи у нас, защото само в този случай е успяла да съчетае комерсиалното и общочовешкото у себе си. С други думи – да има силна „вирусност“, ако перифразираме маркетинг гуруто Тим Елис…

Рекламата на Audi – Escape (Extended Cut)

Режисьорът Matthijs van Heijningen е съчетал похватите на хонгконгския екшън, комични елементи и перфектна визия за тази реклама на Audi, представяща технологията, използвана в новите им модели автомобили, която е създадена през август 2018 година. Нещо като блокбъстъра „Час пик“, но без Джеки Чан и Крис Тъкър. И всичко това озвучено с лежерното парче „Easy”, този път в оригинала на Commodores от 1977 година, а не на култовите Faith no more, което носи нужното настроение и контрапункт на този иначе екшън клип в стил 90-те. И води до логичния финал на това 90-секундно бижу – Escape with Audi technology.

Топ 10 на най-креативните видео реклами за 2018 година 1

Рекламата на Sprint – Evelin

В началото на 2018 година нюйоркската агенция Droga5 пусна рекламата на Sprint – Evelin. Тя се радва на огромна гледаемост в интернет. Във видеото свръхинтелигентният робот, който напоследък става все по-актуален и е истинска звезда на голямата си търговска марка, поставя под съмнение умението на създателя си да взема умни и рационални решения и да направи добър избор на безжичен оператор. Футуристичната визия, контраста между робот и създател, цветовете и музикалният фон съпътстват адекватно историята. Всичко това става в компанията на Evelin от Sprint и нейната шайка от саркастични роботи, които превръщат тази реклама в истински пир за сетивата.

Рекламата на Nike – Awaken the Phantom

Този истински късометражен „пълнометражен“ филм на Nike има внушението на истински трейлър на блокбъстър на ужасите в стил Стивън Кинг или „Досиетата Х“. В рекламата на Матю Вон имаме редкия шанс да видим камео роли на футболните звезди Дженаро Гатузо, Андреа Пирло, Мал Пуг и Неймар, както и на нигерийските реге рапъри WizKid, Legendury Beatz и Tiwa Savage, а уникалната усмивка и жълтият фрак на невероятния Роналдиньо, дори и без обичайната топка в краката, са просто незабравими. Стилната визия, внушението на специалните ефекти и въздействащата музика също правят от този клип истинско събитие в и без това пренаситения свят на видео рекламата.

https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_img,q_lossless,to_avif/https://mediatrading.bg/wp-content/plugins/unusedcss/assets/images/yt-placeholder.svg

Рекламата на Kia – Feel something again

Този кратък, но изключително запомнящ се рекламен клип на новия модел на Kia , стреля право в десетката с повече от ясно послание. Стивън Тейлър, който се подмладява с декади, шофирайки колата си на заден ход в автомобилно състезание на писта насред пустинята, символизира безспорно младежкия оптимизъм и жизненост на марката. С камео роля и на двукратния шампион от Формула 1 и Индианаполис 500 Емерсън Фитипалди, това ударно 60-секундно видео е за всички фенове на Aerosmith, но не само. То е и за всички, които мечтаят да карат някой ден новата Kia Stinger. Не само тази реклама, а темата на хита „Dream On“ на неостаряващите Aerosmith е повече от подходящ фон на тази романтична и високоскоростна история.

https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_img,q_lossless,to_avif/https://mediatrading.bg/wp-content/plugins/unusedcss/assets/images/yt-placeholder.svg

Рекламата на Confused.com – From confusion to clarity

Звездата от култовия сериал „Синове на анархията“ Тимъти Мърфи е персоналния ни шофьор и гид сред консуматорския хаос на днешното общество в този футуристичен и антиутопичен видео клип на агенция Karmarama за сайта за застрахователно сравнение CONFUSED.COM. Бомбандиращите ни визуални елементи, надписите By me, For sale, които ни атакуват отвсякъде, визията, музиката, агресията, историята – всичко това е квинтесенцията на днешното объркано, свръхконсуматорско общество, заливано ежеминутно с „фалшиви новини и милиард мнения“. Героят шофира олд скул автомобила си лежерно в хаотичния трафик и застрашителния и подтискащ урбанистичен пейзаж, за да стигне накрая до чиста магистрала и да ни изведе до слогъна: Don’t be confused. Be Confused.com.

https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_img,q_lossless,to_avif/https://mediatrading.bg/wp-content/plugins/unusedcss/assets/images/yt-placeholder.svg

Рекламата на PepsiCo – Doritos Blaze Vs. Mtn Dew Ice

Доброто и Злото имат вече нови /и то какви!/ лица, след като в ожесточена lip-sync битка 135-сантиметровата звезда от „Игра на тронове“ Питър Динклидж и великият Морган Фрийман рапират, танцуват и разпръскват огън и лед по света. Всичко това можем да видим в новата реклама на брандовете на PepsiCo – Doritos и Mtn Dew. Пунтиращо популярните музикални МТВ клипове, видеото развихря въображението на зрителя и едновременно разгаря и утолява жаждата му, визуализирайки перфектно всичко това чрез нестандартната употреба на рекламираните продукти и ироничния си рап. Камео роли за Бъста Раймс и Миси Елиът и много фино намигване с целия клип от страна на творческия екип на агенция Goodby Silverstein & Partners правят от тази 60-секундна реклама емоционално преживяване за зрителя, което ще ви се иска да изгледате отново, и отново, и отново…

https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_img,q_lossless,to_avif/https://mediatrading.bg/wp-content/plugins/unusedcss/assets/images/yt-placeholder.svg

Рекламата на Apple – Growth Spurt

Гигантът Apple пусна рекламата за новия си iPhone XS and iPhone XS Max за САЩ през октомври 2018 година. Тя мигновено зарази милиони потребители с чудесни хрумвания и много настроение, добре подплатено с парчето Catch My Breath на Confidence Man. 60-секундното видео на режисьора Джон Хилкоут по забавен и едновременно уютен и съкровен начин плътно следва слогъна Еverytning you love just got bigger! Имаме уникалната възможност да се насладим на майсторската работа на спецовете по ефектите, наблюдавайки по-големите версии на домашна котка и кученце, Супер Марио, балон от дъвка, топка за голф, курабийка, небостъргачите на Манхатън и т.н., и т.н. Без да прекалява с визуалната атака и спец ефектите, видеото залага на познатото и битовото, за да стигне по-близо до аудиторията. Наистина всичко изглежда по-голямо с тази реклама!

Топ 10 на най-креативните видео реклами за 2018 година 2

Рекламата на Tata Steel – We Also Make Tomorrow

През септември агенция JWT пусна новата реклама на гиганта Tata Steel – We Also Make Tomorrow с режисьор Рейнълд Гресет. Клипът на пръв поглед просто следва детските мечти, но  и едновременно с това ни кара да се замислим по-отговорно за днешния и утрешния ден. Кара ни да се замислим за това което правим днес и за гаранциите за бъдещето. Приятната визия, спокойният ход на камерата, внушенията и посланието WeAlsoMakeTomorrow са резултат от дългия и креативен опит на компанията в рекламата, както и отговорното им отношение към света и собствения им бизнес. „Ние правим стомана, но също така създаваме решения, които дават положителна промяна на обществото. Нашата работа води до бъдеще, което е по-хуманно и много по-жизнено. Разбира се, правим стомана. Но … #WeAlsoMakeTomorrow”, гласи прякото обръщение към аудиторията на този завладяващ клип.

Топ 10 на най-креативните видео реклами за 2018 година 3

Рекламата на LEVI’S – Use Your Vote

Социално ангажираните рекламни послания не са рядкост в днешно време. Новата реклама LEVI’S – Use Your Vote, която излезе през септември 2018 година, е поредното доказателство за тази максима, и то какво! Видеото на агенция FCB и режисьора Бенито Монорио ни пренася в типичната атмосфера на щатите – с техните издигнати в култ пунктове за гласуване, бидонвили, гета, мултинационалност, ветерани, големи коли и безкрайни пътища, като над всичко това доминира неземният глас на американския символ Арета Франклин и нейния хит Think. С мисълта за утре и под рефрена Freedom! Видеото на  LEVI’S настоява за информираност, гражданска активност и упражняването на правото на свободен вот от страна на всеки от нас. Защото… това е твоят глас, това е твоят вот… Нали?

https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_img,q_lossless,to_avif/https://mediatrading.bg/wp-content/plugins/unusedcss/assets/images/yt-placeholder.svg

Рекламата на Health promotion agency – The Lost Night

Този налудничав и кошмарен новозеландски клип, сниман за Агенцията за промоция на здравето удивително напомня на футуристичен кошмар в стил „Туин Пийкс“ на Дейвид Линч. Кататоничен пиянски делириум или пророчески поглед в близкото бъдеще. Агенцията FCB и режисьорът Даниел Уоуик пуснаха тази потресаваща антиреклама за употребата на алкохол, наречена The Lost Night. Тя бе излъчена още през февруари 2018 година и до днес клипът е набрал милиони гледания в интернет. Алкохолът ни превръща в парцалени кукли без спомени и самоличност, затова трябва да консумираме разумно. Иначе идва „Отделът на изгубените нощи“… Това е основното внушение на клипа, насочено най-вече към най-младите потребители в Нова Зеландия. Явно там това е истински социален проблем.

https://images.rapidload-cdn.io/spai/ret_img,q_lossless,to_avif/https://mediatrading.bg/wp-content/plugins/unusedcss/assets/images/yt-placeholder.svg

Това бяха страхотните 10 реклами / рекламни кампании, които селектирахме за 2018-та година

Не пропускайте да погледнете и избора ни на Топ 5 на най-креативните и добри видео реклами за 2019 година или ТОП 5 най-креативни видео реклами за 2017-та година.

Ако смятате, че сме пропуснали някоя от най-добрите реклами, можете д ни пишете на страницата ни във Facebook и ще се радваме да я разгледаме и добавим в списъка.

Поръчайте креативна реклама

Ако имате нужда от изработка на креативна видео реклама можете да се свържете с нас чрез страницата ни за контакти. Ще се радваме да обсъдим идеята ви.

2018, видео реклама, класация, креативни видео реклами, рекламни агенции, топ 10
Предишна публикация
Трябва ли да използвате видео съдържание при изработката на уеб сайта ви?
Следваща публикация
Трябва ли да сложите видео на корицата си във Facebook?

Подобни Постове