Силата на видеото – използвайте я!

Видеоклипът е новия господар на уеб пространството!

С увеличаване на интернет скоростта и достъпът от всякакви устройства – смартфони, таблети, лаптопи – видеоклипът се превърна в жизнено важна функция за комуникация с аудиторията. Всеки един от нас е „облъчен“ от движещи се кадри – по телевизията, анимации, клипчета. Една от основните причини за това е, че този начин за възприемане на информация е удобен на хората и най-находчивите бизнеси отдавна се възползваха от това „откритие“. Според прогнози на Cisco, цели 90% от интернет трафика през 2014 г. ще бъде заделен за видео продукциите.

Подобно на всички технологии, иновативните бизнеси бяха последвани от големите компании, а след това – от средните и от най-малките. Възможностите на видеото все още са неизвестни в цялата им сила. Много компании в момента и тепърва ще се учат как да го използват, как да общуват чрез видео със своите клиенти. Фирмите все още внимателно и предпазливо заделят маркетингови бюджети за видеа в кампаниите си. Предимствата на видеото обаче стават все по-видими и това променя хода на рекламирането като цяло.

Видеото е водеща сила за класиране в Google и другите търсачки

YouTube вече е третия най-популярен сайт в света и втората по популярност търсачка с над 6 милиарда часа видео, гледани на месец. Трудно е да игнорирате YouTube, нали?

Имайки предвид, че Google притежава видео търсачката, съвсем естествено е да очакваме и по-добри SEO резултати, ако заложим на видео маркетинг. Видеото е един от основните фактори за класиране, влияещи на алгоритмите на Google.

Отдавна съществува въпросът как да предадем посланието си на аудиторията възможно най-сбито и ефективно. Google е взискателен към обема и съдържанието, затова вече почти всеки бизнес (който иска да е в играта) се опитва да направи сайта си атрактивен и завладяващ.

Видеоклиповете са по-лесни за възприемане

Според изследвания, потребителите са много по-склонни да изгледат едно видео до края, отколкото да прочетат цяла страница с текст. Дори и текстът да е велик! Хората предпочитат гледането пред четенето – така полагат по-малко усилия. Ето защо е добре видео продукциите на бизнеса ви да са много много добри, което включва в себе си и предоставяне на цялото послание, което ще е полезно на потенциалния потребител да вземе решение за покупка.

Колко струва изработката на видеоклип?

Сега може би си мислите, че да предложите на клиентите си информация във видео формат ще ви струва скъпо. Това вече не е вярно, тъй като техниката и технологиите стават все по-достъпни и на конкурентни цени. А и имайте предвид още нещо – едно видео може да бъде качено в YouTube или Vimeo, да го споделите в социалните мрежи (видеата във Facebook вече се стартират автоматично, когато попаднат пред погледа на Facebook потребителите), да го запишете на телефона, таблета или лаптопа си и да го показвате на аудитория дори и без достъп до интернет.

Възползвайте се от видео продукция за вашия бизнес

Много фирми все още изразходват „грешни“ ресурси за реклама от годишните си бюджети – за печатни реклами, платени лайкове, имейл спам и т.н. Тези похвати са остарели, неефективни, а някои от тях и незаконни. Ако искате да сте на първо място, да сте адекватни на ситуацията, убедителни, ангажиращи, ако искате съобщението ви да бъде видяно и възприето, а не игнорирано, видеото може да бъде чудото, което винаги сте чакали! Увеличете с видео конверсиите към сайта си и вдъхнете нови сили на вашия бранд и имидж.

За качествени и креативни видео продукции може да разчитате на Медия Трейдинг. Свържете се с нас за консултация.

, , , , ,
Предишна публикация
4 причини да използвате анимирани видеоклипове във вашия онлайн маркетинг
Следваща публикация
Видеозаснемане или видео анимация – кое решение е по-подходящо за вашия бизнес?

Подобни Постове

Меню