Изработка на Телевизионна Реклама

  1. Начало
  2. Изработка на Телевизионна Реклама

Изработка на ТВ реклама за бизнеса. При нас можете да поръчате продаваща телевизионна реклама за своя бизнес. Възползвайте се от нашите знания и умения да помагаме на бизнеса ви да продава повече! Попитайте ни как заедно да изработим креативна и работеща телевизионна реклама още днес.

Изработка на телевизионна реклама – хипнотизирай аудиторията!

Добре бе, какво е това митично чудовище телевизионна реклама? Има ли почва у нас? Очевидно да. Особено като се вземе предвид факта, че тв рекламата в новините, турските сериали и в реалити форматите е най-скъпата у нас. Тя е следвана от тези в световни първенства и олимпийски игри. В САЩ за пример, това е телевизионната реклама на полувремето на Супер Боул. И тук, и по белия свят цената за тв реклама зависи от броя на зрителите, които генерира дадено телевизионно предаване. Горното сравнение показва не само разликата в манталитета, но е и отправна точка за рекламното и медия планиране на всеки сериозен и платежоспособен рекламодател със сериозни маркетинг бюджети за изработка на телевизионна реклама.

И у нас, и в световен мащаб практически няма сериозна компания, която да не ползва активно огромните възможности на тв рекламата, колкото и да и струва това. Факт е, че една добре структурирана, планирана и изпълнена рекламна кампания по телевизията се отплаща многократно. Това се доказва ежедневно в световната практика.

Общоизвестен факт, потвърден от редица проучвания, анализи и статистики през годините, е този, че потребителите са привлечени много по-силно от аудио-визуалната среда на телевизионната реклама, отколкото от аудио средата на радио рекламата или чисто визуалната среда на печатната реклама. Именно заради това, всеки крупен рекламодател с голям рекламен бюджет търси предимствата на тв рекламата, чрез чийто практически неограничен обхват и сфера на въздействие има възможността да стигне до масовата аудитория и до потребители, до които иначе няма как да достигне.

izrabotka na tv reklama int 1

Телевизионната реклама хипнотизира, манипулира, провокира…

Колаборацията от движението, картината и звука в телевизионния кадър притежава неимоверно силна въздейственост. Внушава идеи, запечатва образи, асоциира мелодии и прави всеки продукт или услуга силно продаваеми, популярни и масови.

Ефикасността на тв рекламата се измерва с помощта на пийпълметричните изследвания, чрез които се фиксират процентите на аудиторията, достигната от даден спот. Медия планиране (и изработка на телевизионна реклама) на самата рекламна кампания в телевизионния ефир пък се извършва едва след всеизвестния в бранша competitive analysis. Тоест след като предварително се проучи пряката конкуренция в даден бранш, аудиториите, програмните схеми, рейтингите и цените на телевизиите.

Целта е да се очертае максимално ясно таргета. Така съответния рекламен продукт ще въздейства пряко върху целевата аудитория с всички възможности, които дава телевизията.

Целта на телевизионната реклама е да даде определена, точно конкретизирана информация за даден продукт или услуга. Така тя ще изпълни пряката си задача – да провокира интерес в аудиторията и да продава на възможно най-широк кръг от хора. В същото време се цели и всичко това да се вмести в рамките на даден период от време. Продължителността обичайно варира от 10 до 60 секунди. Практиката сочи, че една прекалено къса тв реклама трудно предава успешно послание.  Прекалено дълъг спот пък може да доведе до спад на зрителското внимание.

Телевизионната реклама може да бъде изработена под формата на рекламен спот, спонсорски заставки, ПР-реклами, платен репортаж, телепазарен прозорец и др.

lightbulb

Интересни факти от света на телевизионната реклама

За да се потопим за момент в света на рекордите и куриозите от сферата на тв рекламата, трябва само да си припомним някои от тях.

Например като едни от най-скъпите телевизионни реклами за всички времена се смятат инвестициите в размер на 50 милиона евро на Red Bull за скока на Феликс Баумгартнер от ръба на космоса през 2012 година и „едва“ 33-те милиона долара на Chanel No. 5 през 2004 година, похарчени за реклама с участието на Никол Кидман и Родриго Санторо.

В световен мащаб за най-награждавана тв реклама е признат спотът за нов модел дънки на Levi’s, който грабва цели 33 награди за 1995 година.
Най-дългата тв реклама трае цели 13 часа, 5 минути и 11 секунди и е посветена на сандвичите Smokehouse Brisket на фаст фуд веригата Arby’s. Най-кратка пък е рекламата на бонбоните Frangos от 1993 година, която трае едва 1/14 от секундата. За пръв път в света е излъчена тв реклама през далечната 1949 година, когато в ефира US-телевизия се появява 10-секунден рекламен спот на часовниците Bulova.

Каква е цената за изработка и разпространение на ТВ рекламата? Тя е безценна!

Разбира се, всяка тв реклама си има цена и всеки има мнение за цената на телевизионната реклама. В общи линии масовото мнение е, че да се изработи тв реклама струва скъпо. В същото време далновидните мениджъри и бизнесмените с опит и визия знаят, че телевизионната реклама е всъщност… безценна…
Замислете се колко пъти се е налагало да купите на детето от „онзи чипс, дето батковците-баскетболисти със странния акцент си хапват заедно с онова там момченце“.
Сетете се как в продължение на дни и седмици от главата ви не е излизала натрапчивата мелодия от тв рекламите на Coca-Cola.

Признайте си, че поне веднъж ви се е допила леденостудено пиво, което идва „свежо от планината“. Припявали сте без да знаете защо под душа „Rise up, Rise up!”. Внезапно и без причина ви се е приисквало да си поставите спирала на миглите (дори и ако не сте дама) и то точно като сте гледали онова ужасно секси клипче на Miss Manga Mascara с невероятната Барбара Палвин.

Изработката на телевизионна реклама си струва всяка вложена стотинка

Да, именно. Това е силата на тв рекламата и тя си струва всяка стотинка.
Тя ни кара да купуваме дори неща, от които и не подозираме, че имаме нужда. Да копнеем за ваканции на южни морета, за новия модел бързи коли, за определен вид коктейл с определен вид ром на плажа. За шоколад, сладолед, колбаси, матраци на „ТЕД“, дори за банков кредит…
Точно заради това, а и не само заради това, далеч не е евтино да се изработи реклама за телевизионния ефир или тя да се разпространи в ТВ мрежата. Парадоксът тук е, че колкото си по-голям в бизнеса, толкова повече можеш да си позволиш да инвестираш в ТВ реклама. Колкото повече имаш нужда от нея, за да развиеш дейността си, толкова по-малко финансови средства имаш на разположение за тази цел.

Цената на една телевизионна реклама зависи от редица фактори, с които всеки мениджър трябва да се съобрази, планирайки маркетинговия бюджет на компанията.
Времетраенето на спота е от основно значение и колкото е по-дълъг той, резонно е и по-скъп. Ако се вгледате, точно по тази причина, масираното присъствие от рекламни телевизионни клипове в мрежата е от порядъка на 15 до 20 секунди. Разбира се, че има и реклами с дължина от 10 или пък 30 секунди.

За ценообразуването на телевизионната реклама особено важна е и позицията на излъчването. В един рекламен блок най-скъпите спотове са началният и крайният, докато тези в средата са на по-ниска цена. Най-скъпо се продава ТВ ефирът в т.нар. Праймтайм от 19,00 до 23,00 часа, както и по времето на най-гледаните предавания и филми.

Ние ще превърнем рекламните ви инвестиции в печалба

За да постигнете висока ефективност на вашата тв реклама, да достигнете до възможно най-широка телевизионна аудитория и да превърнете рекламните си инвестиции в печалба, безспорно ви е нужен строго професионален подход.

ТВ ефирът малко или много е преситен с рекламни продукции. Все по-сложно е да грабнеш и задържиш вниманието на разглезената телевизионна аудитория. Никой не иска точно когато в ефира върви собствения му рекламен спот, отегченият зрител да превключи с дистанционното на друг канал, да намали звука на телевизора или направо да го спре. Точно затова насреща са професионалистите като (барабани за реклама моля) хората от нашия екип.

Ще ви помогнем за това рекламните ви послания да достигнат до възможно най-широка аудитория.

Екипът ни е опитен, ерудиран и с огромни познания в областта на изработката на ТВ реклама. Разполагаме с най-качествената и модерна професионална снимачна техника. Ще осигурим камери, стативи, осветление, кранове, транспортни средства, декори, студио за снимки и за монтаж. За процеса разполагаме с най-добрите професионалисти като снимачен екип – сценарист, оператор, режисьор, звукорежисьор, монтажист, гласове зад кадър и др.

Ние работим заедно с клиента на всеки етап от планирането, заснемането и реализацията на поръчаната от него телевизионна реклама. По всяка поръчка работим иновативно и индивидуално. Създаваме възможно най-добрата стратегия и дългосрочната визия по утвърждаване на вашия бранд. Ще ви помогнем по всеки аспект на дефинирането на целите, таргетирането, позиционирането и проучването на конкуренцията.

Екипът ни е сработен като истински отбор и сме близо до клиента по време на целия процес. Той включва измисляне (криейтив), планиране, видеозаснемане и цялостна пост-продукция. Пост-продукцията включва видео монтаж, цветни корекции, анимация, запис на глас зад кадър и звуков дизайн/оформление, подготовка на финални файлове за издаване към телевизионни канали и др. Също така можем да поемем и медия планирането, договорките и разпространението с таргетираните телевизионни канали избрани от клиента.

Ние сме малък, сплотен и безкрайно креативен екип от млади хора, които до един са изключителни професионалисти. Притежаваме голям опит в областта на криейтив, планиране, заснемане, видео анимация и цялостна пост-продукция на видео. Винаги се стремим да извлечем най-доброто от всеки бюджет и даваме всичко от себе си. Обръщаме екстра внимание към детайлите. Предлагаме иновативни решения на проблемите, които трябва да се решат чрез изработка на ТВ реклама. Ние живеем и работим, за да превръщаме рекламните ви инвестиции в печалба, а посланията ви – във верую на милионната телевизионна аудитория.

Освен всичко останало, можем да ви предложим и изработка на ТВ реклама на добри цени, тъй като вече разполагаме и със напълно оборудвано собствено снимачно студио.

Осребрете идеите си и инвестирайте в телевизионна реклама!

За да отвее конкуренцията и грабне зрителя (потенциален клиент), ТВ рекламата трябва да се прави с дързост, смелост, агресия и огромна доза атрактивност.
Добре направената телевизионна реклама не е само визия, говор, музика и послание, а подсъзнателно внушение, което не оставя никой безразличен. Тя създава верига на мисълта на ниво, което никой друга реклама не може да достигне.

За да инициирате наистина силни рекламни кампании, които носят реален приход, трябва да надскочите очевидното и да посегнете към неизследваното. Именно там е нашата роля. Използвайте професионалните ни услуги по изработка на ТВ реклама, за да очертаете докрай целите си. Да опознаете отблизо аудиторията си, да осребрите идеите си и да влияете реално на обществените нагласи и процеси.

С наша помощ ще имате възможността да реализирате впечатляваща рекламна кампания в телевизионния ефир. Тя ще ви се отблагодари с популярност, куп нови клиенти, партньори и фенове. Не е за пренебрегване и шанса да надскочите себе си.

Телевизионната реклама е опция, която никой сериозен бизнес не трябва да пренебрегва, за да бъде успешен. Този формат трябва да е ваш приоритет, за да стигнат думите, идеите, посланията, стоките и услугите ви до потребителите. Трябва да ги направите така, че да ги запомнят за цял живот…

Използвайте уменията ни,

за изработка на креативна телевизионна реклама, която да продава! Свържете се с нас още днес.

Меню
Top