Mediatrading - видеозаснемане

Добре, вече имате видео. Сега накъде?

Рекламният видеоклип е готов. Но какво да правите с него?

В светът, в който живеем може би най-важното нещо е споделянето. А това важи и за вашето видео, което трябва да бъде видяно от възможно повече стратегически подбрани хора и потенциални клиенти.

Да създадете качествен видео материал, който да е и добър маркетинг лост за промотирането на дадена стока или услуга не е лесно. Причината е, че той трябва да бъде няколко неща едновременно – да има естетическа стойност (грубо казано да е приятен за окото), да умее да предава конкретното послание към клиентите и зрителите и да го прави по достатъчно впечатляващ начин, разбира се.

След като всичко това бъде „изгладено“ остава да решите как и къде да го промотирате, за да постигне той крайния си ефект. За тази цел има различни канали, които вършат чудесна работа и тук ще прегледаме най-ефективните сред тях.

Veche imate video blog int 1

Уебсайт

Макар и да се наблюдава сериозно доминиране на социални мрежи, съвсем нормално е, ако брандът ви разполага с уеб сайт да използвате първо него, като платформа за рекламното си видео послание. По този начин вие ще комуникирате по правилен начин с вашите клиенти и ще достигнете до онези, които са потенциални ваши партньори в тази насока.

Къде да го поставите?

На главната страница в уеб сайта и като фон;- На страница с конкретна категория от продукти и услуги;- В блога на уеб сайта.

Veche imate video blog int 2

Facebook

Така или иначе стана дума за социални мрежи и тяхната мощ в рекламна насока, Facebook разполага със специфичен алгоритъм на работа, който цени високо всяко видео съдържание. Клиповете имат висок потенциал за откриване и гледане от широка публика, съответно и потенциални клиенти.

Професионален съвет би могла да бъде функцията autoplay, която по принцип е без звук, но във всеки момент, в който екрана на мобилното устройство е върху клипа, той стартира. Това създава възможността на добавяне и на субтитри, които да допринесат за по-добрата комуникация.

Veche imate video blog int 3

Instagram

Тук идеята е перфектно ясна – целта в тази социална мрежа, разчитаща на публикуването на снимков и видео материал е да впечатлява. Ето това е мястото, където можете да създадете още по-положително мнение за продукта си, създавайки качествено и приятно за окото визуално съдържание. За да стигнете до колкото се може повече публика, използвайте hashtag (#) в комбинация с ключови думи, отнасящи се до продукта или услугата, които искате да промотирате.

Тук можете да публикувате и кратък трейлър, който да представя клипа ви и ще създадете известна доза интерес при по-нетърпеливите клиенти. Можете да добавите и линк към уеб сайт или профил в социална мрежа, където да може да бъде изгледан целия.

Veche imate video blog int 4

YouTube

Качвайки видеото си в този канал и свързвайки го към съответния уеб сайт, видео канал или социална мрежа, в която промотирате услугите и стоките си вие можете да достигнете до още повече потенциални клиенти.

Veche imate video blog int 5

Twitter

Защо точно тук ли? А защо не? Социалната мрежа създава огромно количество публика, която и на практика се състои и от ваши потенциални клиенти или зрители на рекламата. Изследвания показват, че повече от 80% от потребителите в Twitter гледат видео съдържанията. Защо не и именно тук да открият вашия бранд?

Veche imate video blog int 6

Събития и презентации

Макар и това да не са дигитални платформи за представяне на определено видео, то все пак може да бъде включено в съответното представяне. Независимо дали става дума за малка среща между потенциални бизнес клиенти или по-масово събиране с подобни цели, важно е да сте наясно, че това също е един креативен начин за достъп до потенциалните ви клиенти или зрители на клипа.

Veche imate video blog int 7

И-мейл комуникация

Така наречените newsletters могат да съдържат и видео материал. Това е специфичен начин, който прави електронната комуникация много по-ефективна и резултатна.

,
Предишна публикация
Как да направим избор на музика за новия си видео проект
Следваща публикация
Instagram IGTV разчупва представите ни за видеоклипа

Подобни Постове

Меню