Трябва ли да използвате видео съдържание при изработката на уеб сайта ви?

Блог

Наистина ли е нужно да използвате видео съдържание когато планирате и изработвате вашия уеб сайт? Нека разберем.

Изработката на качествен уеб сайт е специфична дейност, при която се следват определени стъпки, за да може дизайнерът да създаде наистина работеща, атрактивна и посещавана интернет страница. Последната силно работеща тенденция при оптимизацията на уеб сайт обаче е употребата на видео в него.

Видео посланието винаги е било и ще бъде най-добрият начин да привлечете и задържите вниманието на потребителя. Това важи в пълна сила напоследък и в интернет пространството. Визуализацията, движещите се картини дават огромни възможности в това отношение, без значение от какъв тип е точно видеото, което използвате и от което имате нужда за дадена конкретна цел. То едновременно ви дава опция да визуализирате идеите си, да изпратите послание, да развличате, информирате, рекламирате и да разказвате истории. Позволява да бъдете видими, разпознаваеми и широко достъпни, да представите продуктите, услугите и дейностите си на неограничен брой потребители.

И всичко това е поднесено кратко, пределно ясно и атрактивно, особено ако дизайнерът си знае работата.

Най-добрата новина обаче е, че чрез видео съдържанието в сайта си имате неограничени възможности за маркетинг и реклама. Огромен плюс са и перфектно позициониране във водещите интернет търсачки и тактически плюс във SEO стратегиите ви.

Статистиките сочат, че едно видео привлича и задържа вниманието на потребителите с 2 минути повече, отколкото което и да е друго съдържание в един уеб сайт.

Ако то е полезно, силно информативно и занимателно, шансовете ви да задържите аудиторията и да привлечете нова, са огромни. Видеото „съживява“ корпоративния ви сайт, приближава ви максимално до потенциалните клиенти и „очовечава“ и популяризира бранда ви, което винаги е от огромна полза за развитието на бизнеса.

Клишето, че всеки уеб сайт е лицето на бизнеса ви пред света, е вярно. Уеб сайт с употреба на видеоклипове в него пък оживява вашето лице и ви прави лесно отличими, търсени и предпочитани на фона на огромната маса от конкурентни еднообразни уеб сайтове, които циркулират в интернет пространството.

Използване на видеоклипове в уебсайт

Модерният дизайн, полезните функционалности и лекия за употреба интерфейс също могат да спомогнат за популярността на вашата интернет страница. Рекордните ръстове, които обаче бележи в последните години видео съдържанието в уеб сайтовете, показват неговия потенциал. С времето видео контента ще завзема все повече и по-силни позиции в привличането на трафика, SEO оптимизацията и уеб позиционирането в близкото бъдеще.

Затова при изработката на уеб сайт, препоръчваме винаги да се залага на силното видео съдържание в него. Хубаво е предварително да е съгласувано с целите, таргета, концепцията, темите и основната дейност на всяка отделна интернет страница.

Видео при изработка на уеб сайт

Ако се колебаете или просто имате нужда от безплатна консултация, не се свенете да ни пишете. С радост ще отговорим на въпросите, които изникват в главата ви.

видео, видео реклама, видео съдържание, изработка на видеоклип, изрботка на уебсайт, рекламен видеоклип
Предишна публикация
Instagram IGTV разчупва представите ни за видеоклипа
Следваща публикация
Топ 10 на най-креативните видео реклами за 2018 година

Подобни Постове