Трябва ли да сложите видео на корицата си във Facebook?

Блог

Задължително ли е да сложите видео на корицата във Facebook?

А трябва ли да рекламирате изобщо вашия продукт или услуга, която предлагате на своите потенциални клиенти? Нужно ли е на всяка цена да обхванете всички диапазони на рекламните ниши с помощта на видео материалите? Отговорът е да! И не само защото е ефективен. Тук ще разберете как да се възползвате използвайки видео на корицата във Facebook.

Чрез развитието на социалните мрежи, разпространеността на видеоклиповете, достъпността и ефекта им върху масовата част на потребителите, едно послание, предадено в кратък или дълъг клип, може да достигне до много повече хора. Именно това е безценният елемент – да можете да достигнете до възможно повече потребители, като в същото време имате способността да фокусирате върху точно определена демографска група от тях.

Можете да наблегнете на интересите и спрямо тях да конкретизирате видео рекламата си, за да може тя да има абсолютно перфектен резултат.

Може би една от най-важните причини е способността на Facebook видеата да ангажират сериозно количество хора. А именно това прави създаването на рекламно видео за вашите продукти и услуги абсолютно наложително. Повече по тази тема можете да научите в ТОЗИ наш блог пост.

Ето как ние използваме пространството на видео на корицата във Facebook, за да представим интересна информация на потенциалните си клиенти

Как рекламният ви клип може да окаже ефект върху повече хора

1. Чрез въодушевление на потребителите

Едва ли има по-голяма сила от емоционалната реакция, която бихте могли да предизвикате у вашите потенциални клиенти с помощта на клипа. Клиповете, които успяват да вдъхновят зрителите си логично получават много повече гледания в социалната мрежа и също толкова повече споделяния, което ги прави видими за много повече хора.

В същото време те не са досадни, както понякога биха могли да бъдат и-мейлите с търговска насоченост.  Вдъхновяването на публиката ви към действие или покупка е наистина важен момент, който може да бъде и доста коварен. Ето защо видеоклипът ви трябва да бъде планиран добре и създаден на професионално ниво, показващ главната идея достатъчно добре и качествено, за да се въздейства на публиката му по правилен начин.

Този начин на представяне на идея или продукт със сигурност комуникира много по-ясно и по-ефективно с вашите зрители и последователи. Именно това ги прави и потенциални клиенти, в случай, че това е целта ви. Такъв тип видео реклама определено има място на корицата във Facebook.

2. Образоване на публиката

Това е другият важен механизъм, с който едно видео да постигне лесно целите си. Дайте на публиката си кратки съвети по определен проблем. Нужни са на практика секунди, за да могат те да научат нещо полезно и социалните мрежи като Facebook са идеалното място за това.

Facebook cover snimka int 1

3. Бъдете забавни

Това е един от най-важните фактори, ако искате посланието на видеото ви да бъде прието и разбрано. Когато един такъв подобен визуален проект е забавен за зрителите, вероятността той да има ефект върху тях е много по-голяма. Причината в случая е, че на практика хората използват социалните платформи като Facebook предимно за развлечение.

Това далеч не означава, че видеата, които ще публикувате на корицата във facebook трябва да бъдат безсмислено смешни. Напротив. Трябва да търсите точен баланс, който да изпраща конкретно послание и в същото време да бъде забавен и ангажиращ за зрителите

4. Използвайте платените опции на Facebook за популяризиране на видеото си

Това е един достатъчно ефективен и не особено скъп начин да направите продукта или услугата си още по-разпознаваеми сред потенциалните си клиенти. В случай, че клипът ви разказва историята и посланието си умело, той със сигурност ще се радва на популярност, тъй като потребителите ще го харесват и споделят с други свои последователи и приятели в социалната мрежа. Но малко помощ не би била излишна, както вече стана ясно.

Използвайки някои от тези методи, а защо не и всеки един от тях, вашето видео със сигурност има място на корицата ви във Facebook. По този начин цялата популярност, от която се нуждае то, за да вдъхнови потенциалните клиенти към покупка е много по-лесно постижима за много по-кратко време.

От ТАЗИ помощна статия на самите Facebook, можете да разберете и как и с какви параметри да добавите вашето видео на корица.

Ако пък имате нужда  от изработка на професионален рекламен видеоклип, който да увеличи продажбите и разпознаваемостта ви, можете да се свържете с нас и ще ви консултираме напълно безплатно!
explainer видео, , видео анимация, видео маркетинг, видео монтаж, видео на корица, видео реклама, изработка на видеоклип
Предишна публикация
Топ 10 на най-креативните видео реклами за 2018 година
Следваща публикация
Ново снимачно студио под наем в София

Подобни Постове