„Няма ли го във Facebook, значи не съществува!“ е казал някой и е бил много прав. Присъствието в огромния свят на една от най-популярните в света социални мрежи е задължитлен маркетингов инструмент за всеки един сериозен бизнес. По този начин брандът ви се промотира пред широка целева аудитория и дава възможност за бърза, лесна и достъпна комуникация. Самите разработчици на Facebook през последните години си поставиха за цел да станат достойна конкуренция на канала за видео споделяне Youtube и вървят натам с твърда крачка.
Безспорно видео маркетинга промени облика на News feed-а изцяло. Официалната статистика твърди, че през последните шест месеца гледанията на видеоклипове са се увеличили драстично – за кратък период от един милиард за ден са скочили на цели четири милиарда.
Ще стане ли Facebook лидер във разпространението и споделяне на видеоклипове?
Всъщност това, което отличава Facebook от другите канали за видео, е способността от таргетиране на огромна и разнообразна аудитория по най-различни критерии. По този начин платформата се превръща в лидер сред големите играчи. Най-полезната функция, която мрежата на Зукърбърг предлага, е страхотната екстра „автоматично пускане“. Безспорно е, че автоматично плейваното видео грабва зрителя и го кара да гледа. Всички сме го опитвали на гърба си, нали? 🙂 Това прави позиционирането на видео реклама във Facebook наложително за успешното развитие на вашия бизнес.
Разбира се има много други предимства поради, които може би трябва да предпочетете най-голямата социална мрежа за разпространение на вашите видео реклами и видеоклипове като цяло. Можете да разгледате нашия детайлен блог пост за реклама във Facebook.
Ще ви дадем няколко начални съвета за ефективна видео реклама и видео маркетинг във Facebook:
- Поставете си ясна цел и подчинете всичко, което правите, на нея. Нямате ли такава, видео рекламата ви е безсмислена. Facebook ви дава чудесната възможност постоянно да следите как върви популярността и ефективността на вашата реклама, което ще ви помогне и да изчислите по-лесно резултатите от нея.
- Привлечете вниманието на зрителя с кратко и атрактивно съдържание. В социалната мрежа постоянно се случва нещо ново, затова нямате време да се разпростирате в няколкоминутни клипове с безкрайни обяснения. Предайте посланието си ясно и креативно – това остава в съзнанието. Пък и статистиката показва, че реклами с продължителност под 30 секунди предизвикват по-многобройни гледания. Да съберете всичко, което искате да кажете, в половин минута си е истинско предизвикателство, но не и невъзможно.
- Оптимизирайте видеото за мобилни устройства. Това е важно, защото много от потребителите влизат в мрежата тъкмо от смарт телефоните си.
- Задължително се възползвайте от възможността, която ви дава Facebook да таргетирате аудиторията си. Така вероятността за успех нараства неимоверно.
- Независимо от вида на видеото – не забравяйте, че трябва да подтикнете потенциалния си клиент към действие.
Ние сме готови да станем ваш партньор в печеленето на клиенти.
Ако нямате никакъв опит с видео маркетинг във Facebook, ние ще се радваме да ви консултираме напълно безплатно. Ще изработим за вас перфектната реклама на вашия бизнес във Facebook! Не се колебайте и се свържете с нас още днес.