Видео маркетинг във Facebook – най-успешния инструмент

Видео маркетинг във Facebook – най-успешния инструмент за бизнеса ви в социалната мрежа

„Няма ли го във Facebook, значи не съществува!“ е казал някой и е бил много прав. Присъствието в огромния свят на една от най-популярните в света социални мрежи е задължитлен маркетингов инструмент за всеки един сериозен бизнес. По този начин брандът ви се промотира пред широка целева аудитория и дава възможност за бърза, лесна и достъпна комуникация. Самите разработчици на Facebook през последните години си поставиха за цел да станат достойна конкуренция на канала за видео споделяне Youtube и вървят натам с твърда крачка.

Безспорно видео маркетинга промени облика на News feed-а изцяло. Официалната статистика твърди, че през последните шест месеца гледанията на видеоклипове са се увеличили драстично – за кратък период от един милиард за ден са скочили на цели четири милиарда.

видео маркетинг във Facebook

Ще стане ли Facebook лидер във разпространението и споделяне на видеоклипове?

Всъщност това, което отличава Facebook от другите канали за видео, е способността от таргетиране на огромна и разнообразна аудитория по най-различни критерии. По този начин платформата се превръща в лидер сред големите играчи. Най-полезната функция, която мрежата на Зукърбърг предлага, е страхотната екстра „автоматично пускане“. Безспорно е, че автоматично плейваното видео грабва зрителя и го кара да гледа. Всички сме го опитвали на гърба си, нали? 🙂 Това прави позиционирането на видео реклама във Facebook наложително за успешното развитие на вашия бизнес.

Разбира се има много други предимства поради, които може би трябва да предпочетете най-голямата социална мрежа за разпространение на вашите видео реклами и видеоклипове като цяло. Можете да разгледате нашия детайлен блог пост за реклама във Facebook.

Ще ви дадем няколко начални съвета за ефективна видео реклама и видео маркетинг във Facebook:

  1. Поставете си ясна цел и подчинете всичко, което правите, на нея. Нямате ли такава, видео рекламата ви е безсмислена. Facebook ви дава чудесната възможност постоянно да следите как върви популярността и ефективността на вашата реклама, което ще ви помогне и да изчислите по-лесно резултатите от нея.
  2. Привлечете вниманието на зрителя с кратко и атрактивно съдържание. В социалната мрежа постоянно се случва нещо ново, затова нямате време да се разпростирате в няколкоминутни клипове с безкрайни обяснения. Предайте посланието си ясно и креативно – това остава в съзнанието. Пък и статистиката показва, че реклами с продължителност под 30 секунди предизвикват по-многобройни гледания. Да съберете всичко, което искате да кажете, в половин минута си е истинско предизвикателство, но не и невъзможно.
  3. Оптимизирайте видеото за мобилни устройства. Това е важно, защото много от потребителите влизат в мрежата тъкмо от смарт телефоните си.
  4. Задължително се възползвайте от възможността, която ви дава Facebook да таргетирате аудиторията си. Така вероятността за успех нараства неимоверно.
  5. Независимо от вида на видеото – не забравяйте, че трябва да подтикнете потенциалния си клиент към действие.

Ние сме готови да станем ваш партньор в печеленето на клиенти.

Ако нямате никакъв опит с видео маркетинг във Facebook, ние ще се радваме да ви консултираме напълно безплатно. Ще изработим за вас перфектната реклама на вашия бизнес във Facebook! Не се колебайте и се свържете с нас още днес.

, , , , ,
Предишна публикация
Каква е идеалната дължина за вашето рекламно видео?
Следваща публикация
Интернет – най-добрата платформа за вашата реклама

Подобни Постове

Меню