В миналото (а повечето и досега) компаниите обикновено инвестираха в едно фирмено бранд видео. Но днес пейзажът е съвсем различен. Фирмите и техните маркетинг и бранд мениджъри започват да осъзнават, че начинът за изграждане на влияние е да произвеждат съдържание, което хората редовно искат да консумират. Разполагайки само с един видеоклип на уебсайта си и в YouTube например, не е достатъчно, но разбира се е за предпочитане пред нищо. За да изградите аудитория, трябва да публикувате свежо видео съдържание отново и отново.
Колко видеоклипа трябва да направим?
Колко видеоклипа трябва да направим?
Медия Трейдингhttps://mediatrading.bg
Ние сме Медия Трейдинг – екип от отговорни млади хора с опит, разчупено мислене и различно отношение към клиента. Всеки от нас е отдаден на страстта си към дизйна, технологиите и комуникациите. Знаем, че усъвършенстването на способностите и знанията ни се случва в динамична работна среда. Затова сме приели като единствен този път към успеха и сме решили да го извървим докрай.
Предишна публикация
Можем ли да присъстваме на видео монтаж?
Следваща публикация
Защо да не извикам някой съсед да ми заснеме видео или фото с дрон?
Не са открити резултати.