Годишна класация на Медия Трейдинг за най-добрите 5 реклами създадени през 2021-ва година
И тази година няма да пропуснем да ви предложим вече превърналата се в наша традиция класация за най-добрите според нас видео реклами за изминалата година. Вижте миналогодишната ни класация тук или тази за 2019 година тук.
Разбира се, както винаги и през пандемичната 2021-ва година, рекламите създадени специално за едно от най-гледаните събития „Super Bowl“ – годишния шампионски мач на Американската национална футболна лига (NFL) доминират класациятани. Това е разбираемо поради огромната аудитория и съответно рекламни бюджети, които съпътстват едно от най-чаканите спортни събития през годината. Спокойно, подбрали сме и рекламни спотове извън тази кампания.
Както винаги, не ангажираме никого с мнението и предпочитанията ни. Насладете се на креативната работа на едни от най-добрите агенции и смелите клиенти, които са им се доверили с имиджа и бюджетите си.
Топ 5 на най-добрите видео реклами за 2021-ва година
5. Рекламата на Grubhub – “Delivery Dance”
Ние като хора, които работим и в сферата на видео анимацията, няма как да не останем впечатлени от супер свежата реклама на компанията за доставка на храна Grubhub.
В този рекламен спот става дума по-малко за някакви конкретни съобщения и повече за привличане на вниманието. Създателите постигат това с привличащи вниманието цветове и забавни танци, завладяващ избор на разпознаваема песен и цялостното динамично визуално изживяване. Като цяло трябва да кажем, че зрителите са разделени дали това е нещо добро или лошо. Някои смятат, че видеото е „over the top“ в лошия смисъл, докато други се наслаждават на кичозното (или колоритното) усещане.
Харесва ли ви или не обаче, рекламата определено ангажира и според нас заслужава своето място в класацията ни.
4. Рекламата Fumble на Apple
Закъде без Apple?!
Едно от най-новите видеа на Apple разиграва сценарий, който много от нас познават твърде добре: изпускане на телефона си и безумната супер смешна борба да го хванем по пътя към земята. Рекламата извежда тази концепция до крайност, като жена отблъсква телефона си от различни части на тялото на забавен каданс десетки пъти, преди в крайна сметка — и трагично — да го удари в земята.
Apple разбира се „изскача“ със спасението – iPhone 12 има керамичен щит, който е „по-здрав от всяко стъкло за смартфон“, което прави падането не особено трагично.
Както винаги когато говорим за Apple и тази реклама събра милиони гледания за броени дни като брояча логично продължава да нараства.
3. Рекламата Let’s Grab a Beer на Anheuser-Busch създадена за Super Bowl
В първата въобще реклама на една от най-големите пивоварни Anheuser-Busch, създадена специално за Super Bowl, компанията отдава почит на едни от най-специалните за нас моменти и хората, които ги създават.
През декември 2021 г. тази реклама перфектно улавя доста от простичките моменти от нормалния живот, които пропуснахме през многото месеци на локдауни поради пандемията от Covid-19. „Да вземем бира“ ни напомни, че скоро ще бъдем отново заедно по начини, които може би не винаги оценяваме като специални, защото ни липсват само когато ги няма.
2. Рекламата на Rocket Mortgage – “Certain Is Better”
Тази година Rocket Mortgage затвърди своята концепция за Super Bowl, като сподели две реклами по време на играта в допълнение към четирите си варианта, които не са в Super Bowl. Посланието е просто: Защо да бъдеш „доста сигурен“, когато можеш да бъдеш СИГУРЕН?
Рекламата по същество е предупредителна история, показваща какво може да се случи, когато сте „доста сигурни“ в ситуации, когато да си НАПЪЛНО СИГУРЕН е особено важно. Rocket Mortgage се свързва с тази сигурност, тъй като е доставчикът, който може да предложи пълно доверие на купувачите на домове.
Highdive Advertising е агенцията, която стои зад тази реклама, която iSpot.tv оценя с изумителните 95,8% положителен резултат за зрителско настроение.
1. Рекламата на Nike – „Never Too Far Down, You Can’t Stop Us“
С участието на някои от най-добрите спортисти в света, тази реклама се гмурка във възходите и паденията на успеха.
Кадри на спортисти в най-трудните им моменти заливат екрана, докато баскетболната звезда Леброн Джеймс води разказа. Той описва борбата с трудностите и падението и способността да се изправиш и продължиш.
В последните години Nike преоткри кои са съобщенията, които най-добре резонират с клиентската им маса. В резултат на това от компанията не се опитват да „открият топлата вода“. Вместо това те се фокусират върху емоционално въздействие включвайки влиятелни лица, известни личности и обикновени хора.
Изводът от този рекламен спот е, че колкото и да се чувстваме „паднали“, винаги можем да вложим още малко, да се изправим и да продължим.
Креативна видео реклама
Ако и вашият бизнес се нуждае от креативна и продаваща видео реклама за уеб или телевизионна рекламна кампания, можете да ни се доверите!