Годишна класация на Медия Трейдинг за най-добрите 10 реклами създадени през 2022-ра година
По традиция и тази година няма да пропуснем да ви предложим нашата класация за най-добрите (според нас) видео реклами за изминалата 2022-ра година. Вижте миналогодишната ни класация тук или тази за 2020-та година тук.
Тази година класацията ни включва микс от много големи имена като Apple (къде без тях), Turkish Airlines (традиционно страхотни в рекламите си), Burberry, Diesel и Starbucks, така и една идея по-скромни (но в никакъв случай малки) брандове като Co-op, John Lewis и др. От селекцията ни видео реклами ще видите такива с огромни бюджети, както и някои с по-скромни, но въпреки това със супер силни послания.
Както винаги, не ангажираме никого с мнението и предпочитанията ни. Насладете се на креативната работа на едни от най-добрите агенции и смелите клиенти, които са им се доверили с имиджа и бюджетите си.
Класация Топ 10 най-добри реклами за 2022-ра година:
10. Рекламата на Apple за новите iPad-и
Таблетите iPad на Apple бяха от ключово значение за всички видове сектори по време на COVID пандемията. И сега, когато COVID-19 за щастие отшумява, гигантската компания трябва да напомни на света каква роля играят iPad-ите в „нормалния“ свят.
Потопете се в рекламата на Apple – Air Election. Възхитителната песен на Sparks „This Town Ain’t Big Enough For Both Of Us“ е точно песента, необходима на Apple, за да се похвали с гъвкавостта на новия iPad Air. Освен това и текста е подходящ и помага на идеята за училищни избори.
9. Рекламата на Disney+
Говорейки за началото на годината на върха, публиката беше примамена да се абонира за Disney+ през януари 22, след като стана свидетел на историите, които бихте очаквали + историите, които не бихте рекламирали.
Платформата може да се похвали със стотици филми и телевизионни предавания за всички членове на семейството, от франчайза Toy Story до The King’s Man до The Simpsons до The Kardashians.
Тази реклама просто подчертава обхвата на предложенията на стрийминг услугите. „Wondrous Place“ на Били Фюри се играе, докато зрителите се местят от едно домакинство в друго. Очевидно избраната песен наложи идеята, че стрийминг услугата е чудно място, където могат да избягат всякакви хора.
8. Рекламата на Tesco Mobile
От Tesco Mobile създадоха емоционална реклама, за да популяризират своите достъпни мобилни телекомуникационни услуги и хитро решиха да я излъчат на 1-ви април, 22г. – ден, в който много хора бяха засегнати от инфлацията.
Рекламата проследява някак симпатична пазарска количка на Tesco, която тръгва на пътешествие из страната, за да помогне на обикновен гражданин на име Рита Джоунс да спести пари от телефонната си сметка.
Tesco Mobile трябва да са знаели, че са победители, щом са получили лиценз да използват световноизвестното парче „Hero“ на Енрике Иглесиас в своята реклама.
7. Рекламата на Starbucks – Всяка маса има история
Да работиш отдалечено от кафенета се превърна в нещо, с което всички сме свикнали – особено тези от нас, които са на свободна практика. В това връщане към своята кампания от 2019 г. „Every Name’s a Story“, тази реклама имаше за цел да утвърди Starbucks като място, където всеки може да работи, да отпочине, да се свързва с другите и да развива своите страсти.
Агенция Iris ни среща Кей, амбициозна креативна предприемачка, която се опитва да се справи сама. Показана е да седи на една маса през сезоните. Често получава откази и е видимо разстроена. Когато масата й остава празна за известно време. Кей се появява отново и е представена в списание като „супер успешна“, след като е постигнала желания успех.
Starbucks и Iris разказват силна история за една вдъхновяваща жена, оставяща след себе си наследство.
6. Рекламата на Diesel
Всеки запознат с модата е наясно, че Diesel върви нагоре благодарение на новия творчески директор на лейбъла Глен Мартенс.
За да изложи своята колекция Пролет/Лято 22г., бранда създаде артистична реклама, която вдъхва живот на визията на Мартенс за марката. Разбира се няма как да подминем и участието на Тони Бракстън в клипа.
Композицията в стил класиката среща съвременното информира зрителите, че Diesel на Мартенс обединява старото с новото.
5. Рекламата на Malibu
Глобалното освежаване и ребрандиране на марката Малибу беше оглавено от напоения със слънце рекламен филм на всепризнатия режисьор Дейв Майерс. В рекламата, екипа насърчава всички да възприемат „лятното мислене“ и да правят „всичко, което е вкусно“, независимо кое време на годината е.
„Добре дошли в Малибу“ ни отвежда в невероятния, цветен, свръхреален свят на Malibu на Коко – приказния кокосов кон. От салона за красота до закусвалнята, това е супер забавен свят, включващ смесица от кокос, ананас и радостни вибрации.
Саундтракът е преработена версия на „Call Me Maybe“ на Carly Rae Jepson, което допринася за парти атмосферата.
4. Рекламата на Co-op
Една от послените рекламни кампании на Co-op се фокусира върху корените си в общността, като местен хранителен магазин за мнозина в Обединеното кралство.
Рекламата на Lucky Generals показва, че покупките на храна могат да бъдат от полза за общността чрез различни социални събирания.
Рекламата показва всичко – от обществен хладилник до барбекю в задния двор, баскетболни игри до разпределения и включва разнообразие от възрастни и деца, които се обединяват в дейности по най-различни начини.
3. Рекламата на Burberry – Night Creatures
Рекламата започва с трима приятели, които се прибират с автобус през нощта в Лондон и обсъждат научнофантастичен филм, който току-що са гледали. Когато автобусът им е спрян от мистериозно, дългокрако същество. Следва танц по улиците на Лондон, който включва всичко – от фрийрън до балет и експериментални движения. Хореографията е съставена от La(Horde), колектив, основан през 2013 г. от артистите Marine Brutti, Jonathan Debrouwer и Arthur Harel.
Дрехите се демонстрират от деликатния, криволичещ танц, на който тримата герои от „Нощни същества“ се наслаждават. Кулминацията е отплаването под красиво осветения Тауър Бридж. Музиката започва, когато тримата танцьори политат върху пипалата на нощното създание. Блестящата, деликатна песен е подплатена от пиано с класически влияния, което допринася за неземното усещане на филма. Красивата песен „Celebrations“ е композирана от Guillaume Humery, който изпълнява под името Yom.
2. Рекламата на Turkish Airlines с Морган Фрийман
Turkish Airlines знаеха, че „изследователите“ по целия свят са повече от готови да се качат на полет, след като са стояли „заземени“ у дома през по-голямата част от последните две години. И така, марката раздуха бюджета си за красиви въздушни снимки на дестинации в четирите краища на света и на самия г-н Холивуд – Морган Фрийман.
Кинематографичната песен, която звучи през цялата дължина на тази реклама, вдъхновява зрителите да превърнат живота си в най-добрия филм. Всичко, което трябва да направят, е да се качат на борда на полет на Turkish Airlines и да подновят пътуванията си по света.
1. Рекламата на John Lewis – The Beginner
Годишната реклама на John Lewis даде знак за началото на коледния период. Те по принцип са известни със способността си да създават супер емоционални реклами, но тазгодишната ни доведе до почти пълен емоционален колапс.
Тази година от John Lewis изместват фокуса от това как да продадеш нещо на хората към върховният подарък – да дадеш щастлив дом на дете в неравностойно положение.
Създадена от рекламната агенция adam&eveDDB с участието на партньорските благотворителни организации Action for Children и Who Cares? Шотландия, „The Beginner“ проследява напредъка на мъж, който се учи да кара скейтборд – големият обрат е, че той се учи само за да може да се свърже с Ели, детето, което със съпругата му са решили да отгледат.
Определено любимата ни реклама за годината!
Това бяха нашите Топ 10 най-добри реклами за 2022-ра година
Надяваме се чрез нашия избор да сме ви помогнали да откриете и вашата нова любима реклама сред морето от маркетинг послания. Вярваме, че всеки бизнес има нужда от магическо креативно докосване, което да го превърне в печаливш. Използвайте инструментите на видео маркетинга и започнете да печелите истински.
Без значение дали бихте се спряли на нас или други колеги от бранша, ако имате бизнес – имате нужда от видео реклама. Продуктите или услугите ви няма да се продадат сами. Действайте!
Свържете се с нас за напълно безплатна консултация за изработка на видео реклама спрямо вашите специфични бизнес нужди.
Реклама за бизнеса
Ако имате бизнес, то вие задължително се нуждаете от креативна и продаваща видео реклама, чрез която да изпъкнете. Обадете ни се сега!