Лого анимация

  1. Начало
  2. Лого анимация

Изработка на лого анимация | 2Д и 3Д анимирано лого интро

Годината е 2020, а вие все още стоите неподвижно???

В днешно време развитието на дигиталните технологии позволява създаването на иновации всеки ден. Заедно с тях, сферата на дизайна също се развива с шеметни темпове. Дизайн тенденциите се менят една след друга и дизайнерите трябва да са в крак с най-новите модерни визии и техники.

Motion дизайнът беше обявен за една от водещите тенденции на тази година. Анимираните елементи (motion graphics) се превърнаха в основна част от дизайна, предоставяйки иновативни и свежи решения за по-модерна визия. Видео анимацията (и в частност анимация на лого) се прилага за най-различни UI (потребителски интерфейс,) компоненти на дигиталните и хардуерни продукти, както и за всякакви други графични материали като видеоклипове и т.н.

Анимираното лого (лого анимацията) е популярно средство и е предимство на онлайн маркетинга. Лого анимацията подпомага популяризирането и развитието на идентичността на марката. Motion дизайнерите превръщат статичните и често скучни лога в нещо ново, уникално и завладяващо. Днес много брандове споделят анимираната версия на своите лога със света с цел да впечатлят клиенти и последователи.

Artha Beauty лого анимация

Трябва ли да инвестираме в лого анимация?

Но защо им е на компаниите инвестират в лого анимация? Необходимо ли е наистина да се харчат пари за нещо подобно? Ще донесе ли крайния резултат достатъчно позитиви, за да оправдае разхода?

Доста въпроси и то много важни. Разбира се, когато става въпрос за пари, всичко е важно.

Нека разберем каква печалба, каква добавена стойност може да донесе една лого анимация (анимирано лого) на бранда и къде може да се приложи.

Лого анимация на Cadence

Логото е сърцето на фирмената идентичност. То носи индивидуалността на фирмата или продукта и играе значителна роля в стратегията за брандиране. Силното лого може да ви свърже с целевата аудитория, както и да разкаже историята на марката. Ако графичните дизайнери си вършат работата правилно, логото създава ефективен имидж на марката, който пък имидж служи като основа за една успешна маркетингова стратегия.

Ерата на силно фокусирания върху печата и статичен графичен дизайн отмина безвъзвратно. Съвременната технология отваря големи възможности и професионалистите трябва да се възползват от нея. За да внесат свежест в бранд идентичността, дизайнерите започнаха да добавят и малко движение.

Нивото на анимация може да варира от съвсем прости движения до пълно кратко видео представяне. Компанията и дизайнерите определят помежду си какъв вид анимация да изберат и дължина на лого интрото спрямо бизнес целите. Обсъжда се и индивидуалността, която искат да демонстрират пред клиентите си.

Днес инструментите, помагащи за създаването на анимирани графики, са открито достъпни. Още повече, че са достатъчно опростени, за да могат графичните дизайнери често да създават прости анимации и сами. В случай обаче, че компанията се нуждае от адекватно и професионално представяне, отразяващо визията и качеството на работа, продукти или услуги, то направо си е задължително да се обърне към специалистите в сферата на лого анимацията или motion дизайна.

Лого анимация на Гларус

Лого анимация – това е един модерен и динамичен начин за представяне на лицето на марка, продукт или услуга. Анимираното лого може да покаже фирмен характер и да предаде определено съобщение към потенциалните клиенти. Освен това, лого интро анимацията е добър начин да се откроите от конкурентите, тъй като раздвиженото лого показва оригиналност.

Предимства на лого анимацията

✓ Оригиналност във визията

Не е тайна, че доста брандове/фирми имат лога, които си приличат и дори понякога те могат да се окажат конкуренти. Това може и да не се е случило нарочно, а само защото фирмите са решили да използват някои графични елементи в логото си, намекващи за вида на техните услуги. За да внесат уникалност и характер на логото, дизайнерите могат да добавят известно движение. Анимираното лого позволява въображението да излезе от стандартните рамки. Оригиналната анимация на графиката в комбинация с различни визуални ефекти създава уникален начин за възприемане на логото.

✓ По-висока информираност за марката

Не е нужно да интервюираме някакви мними експерти, за да ви кажем, че анимираните изображения, както и видео съдържанието се възприемат по-добре отколкото статичните такива. Това означава, че са лесни за запомняне. Една добре направена лого анимация може да „говори“ на потенциалните клиенти и да привлича вниманието им от раз. Някои лого анимации могат да продължат до 10-20 секунди, което пък увеличава шансовете за „загнездване“ в съзнанието на зрителя.

✓ Приятно първо впечатление

Първото впечатление оказва голямо влияние върху това как хората гледат на един продукт или марка. Отнема ни само няколко секунди, за да решим дали нещо ни харесва или не. Тъй като логото е първият представител на бранда, то трябва да направи приятно първо впечатление на потенциалните клиенти. Оригинално анимирано лого е добър начин да изненадате хората и да увеличите шансовете те да запомнят вашата марка. Положителното първо впечатление помага да се привлече интереса на потребителите.

✓ Генератор на емоции

Хората харесват свежи и необичайни идеи, а анимираното лого е добър начин да ги изненадате. Една креативна лого анимация може да предизвика вълнение, изненада и други позитивни емоции в зрителя. Ако вашето лого може да донесе положителни емоции на целевата аудитория, то има големи шансове те да запомнят вашата марка и да я свържат с нещо приятно.

✓ По-добро разказване на истории

Анимирано лого може да стане работна част от процеса на разказване на истории. Анимацията може да даде по-подробно обяснение на същността на бизнеса, отколкото статичното лого. То работи като кратко видео, разказващо уникална история за продукта или компанията. Видео съдържанието може лесно да постигне емоционална връзка със зрителите. Освен това видео материала може да се споделя в интернет, което означава, че повече хора ще видят вашето раздвижено лого.

✓ Професионален имидж

Клиентите може да не са експерти в областта на маркетинга, въпреки че разбират какво е тенденция. Google и много други известни компании, използват анимирани версии на своите лога и ги споделят с гордост с целия свят. Когато един бранд покаже, че е в крак с иновациите, хората го разглеждат като професионален.

лого анимация на Personalised

В днешно време видео съдържанието основно е насочено към онлайн пространството и може да се прилага в различни случаи и за различни цели. Да видим какви са те.

Лого анимация в социалните мрежи

В наши дни социалните мрежи са една от основните платформи за промоция на услуги, продукти и имиджови визии. Хората прекарват огромна част от времето си в сърфиране в Интернет и общуване в социални мрежи като Facebook, Instagram, Twitter, Pinterest и много други. Видео съдържанието е ефективен маркетингов инструмент, тъй като видеото е лесно за споделяне и може да изпъкне сред другото съдържание. Нещо повече, анимираните лога могат да бъдат преобразувани в GIF и така те стават страхотен материал за публикуване в социалните мрежи.

Анимирано лого в уебсайта на компанията

Уебсайтовете са като автобиография и визитка на всяка компания. Жизненоважно е да се уверите, че уебсайтът работи ефективно в полза на бизнеса ви. Видеото с лого анимация може да подобри визията на сайта, както и да засили неговото SEO (оптимизация за търсачки). Гледайки вашата лого анимация, потребителите ви ще прекарват повече време на страницата. Този показател (време прекарано на страница) има голямо влияние върху класирането на уебсайта в резултатите от търсенето в Гугъл и други търсещи машини.

Лого анимация в презентации

Доста често хора от различни позиции в бизнеса трябва да провеждат и представят различни презентации, било то демонстрация на продукт, услуга или нещо друго. Включването на анимирано лого в статичните и често скучни слайдове, може да добави елемента на оригиналност и креативност, от който има нужда презентацията.

Анимирано лого добавено във видео

Ако в днешно време не използвате видео в своя маркетинг, значи сте много закъсняли и не е лошо да се присъедините към останалите от нас в 2020-та година. Много компании печелят от този маркетингов инструмент (видеото). Така че, защо да не полирате вашия промо клип с добавката на оригинална лого анимация? Тази комбинация може да затвърди вашия бранд в съзнанието на зрителя.

Лого анимация на Breathe Pictures

Съвети за създаване на лого анимация

След всичко написано по-горе, можем да заключим, че анимираното лого често се прилага като ефективно рекламно средство. То помага да се увеличи запомнянето и разпознаваемостта на бранда, да се подобри storytelling-a (разкаване на истории) и да се създаде оригинален образ за всяка марка. Ако искате да изработите ефективна лого анимация, не забравяйте да разгледате и следвате условията по-долу.

find_in_page
Анализирайте

Преди да създадете лого анимация, анализирайте бизнес целите на компанията и помислете за характера, който искате да покажете за вашия бранд.

how_to_reg
Аудитория

Направете проучване на ключовата си аудитория. Ориентирайте вашата лого анимация към предпочитанията на потребителите/зрителите си.

mood
Изненадайте

Опитайте се да изненадате зрителите на видеото. Създайте лого анимацията, така, че крайният резултат да е непредсказуем в началото на видеото.

timer
Дължина

Видеото с анимирано лого трябва да е кратко! Опитайте се да не правите твърде сложно видео от вашето лого. Препоръчва се видеото да остане под 10 секунди.

Имаме креативни идеи

и ще се радваме да изработим за вас лого анимация, с която да се откроите и да изпъкнете в морето от онлайн шум!

Меню