Клиентът винаги е прав! Или пък не?!

Отговорът на въпроса „Кой е прав?“ не винаги е еднозначен,

особено в сферата на меркетинговата видео продукция. Макар обслужването на клиентите да си остава от първостепенно значение, независимо от индустрията, във философията „клиентът винаги е прав“ трябва да се внесат известни корекции, когато става въпрос за създаване на видео реклама.

Представете си следната ситуация – вие сте клиент и имате идея за видеоклип, която ви се струва изключително силна и вярвате, че ще сработи, но професионалистите от компанията, която трябва да го създаде, виждат редица недостатъци. Какво ще направите в този случай? Ще изискате задължително да се създаде вашата идея, защото „който плаща, той избира музиката“, или ще изслушате мнението на специалистите и заедно ще измислите най-подходящия вариант за вашата реклама?

клиентът винаги е прав блог пост

Монетата има две страни

И двата варианта, разбира се, са възможни. В крайна сметка клиентите са експертите, когато става въпрос за собствения им бизнес. По същата причина и ние сме видео експерти с дългогодишен опит. Ето защо смятаме, че съвместната работа би била най-плодородна и за двете страни.

Ние чувстваме, че ще направим лоша слуга на нашите клиенти, ако не споделим своите знания и разбирания с тях, за да им помогнем да вземат най-добрите решения за инвестициите си във видео рекламата. По същия начин очакваме и клиентът да сподели своите виждания и опит, за да може заедно да създадем най-доброто представяне на неговия бизнес.

Стъпките на съвместна работа са прости:

Цел на видеото

Клиентът трябва да сподели още отначалото защо се е спрял на видео реклама и какво очаква да постигне, благодарение на нея. Целите може да са много и разнообразни – да получите повече абонати в YouTube канала си или повече „харесвания“ на вашата Facebook страница. Може би имате специална промоция и искате да увеличите броя на тези, които ще разберат за нея. Или пък искате да поставите видео на началната си страница, за да насърчи повече хора да използват услугите ви. Каквато и да е причината, независимо дали тя е много специфична или е само за повишаване на популярността на марката, нека създателите на видеото знаят това.

Към кого е насочено видеото

Задължително е да споделите информация за целевата група на вашия бизнес. След това разкажете как си представяте, че видеото ще достигне до нея. С други думи, как възнамерявате да разпространявaте видеоклипа си. На своя уебсайт? В YouTube? Във Facebook? Това ще позволи на професионалистите да преценят как да създадат различни детайли около видеото като подходяща дължина и специфични технически характеристики.

Въздействие на видеото

Споделете по какъв начин искате да въздействате върху хората, които ще гледат видеото ви, за да се избере най-добрият вариант, по който това да се случи.

Клиентът Винаги е Прав блог

Вашите идеи

Ако вече имате някакви идеи за това, което трябва да се включи във видеото, или подробности, които биха могли да се използват, представете ги пред създаделите. Вашите идеи винаги са ценни, защото вие сте тези, които познавате клиентите и бизнеса си най-добре. Следователно ако има неща, които не трябва да присъстват в рекламата – споделете и тях.

В заключение можем да кажем,

че изработката на видео за клиенти е двустранен процес, в който и двете страни са прави. И най-добрите резултати идват от добрите взаимоотношения. Доверете ни се, за да създадем заедно най-доброто видео за вашия бизнес!

, , ,
Предишна публикация
Видео в и-мейл кампанията ви увеличава шансовете за успех
Следваща публикация
Онлайн видео маркетингът ли е новата мода?

Подобни Постове

Меню