Instagram IGTV разчупва представите ни за видеоклипа

Блог

Изработка на видео за Instagram IGTV

Добрата новина днес е, че Instagram най-сетне пусна на пазара дългоочакваното приложение IGTV. Това е новата платформа за дълги видеоклипове, предназначена да функционира като телевизия, базирана на социална медия. Новата функция поддържа дълъг формат на видеоклипа – до един час. Това изцяло разчупва представите ни за видеоклипа в социалните медии, такъв какъвто ни е познат до този момент. За в бъдеще се очаква дори това ограничение във времетраенето да отпадне в името на удобството на потребителя.

Вертикално форматираните видеоклипове заемат целия екран на смартфоните и вече са достъпни не само в приложението Instagram, а и чрез новото приложение за IGTV. Те улесняват потребителя при заснемането, облекчават редактирането на клипа и ви дават възможност да гледате видео съдържанието си без да въртите смартфона си наляво-надясно или да се принуждавате да гледате по-малки изображения при завъртането на устройството. Това от своя страна отваря нови възможности при изработката и използването на видео реклама или при маркетинга във виртуалното пространство.

Изработка на видео за инстаграм

Възползвайте се от новата въможност за онлайн видео маркетинг в IGTV

Тъй като ние в Медия Трейдинг винаги се стремим да сме на гребена на вълната и да предложим на нашите партньори и клиенти най-новото в бранша, и този път не се оставихме да бъдем изненадани от тази иновация и вече предлагаме изработването на вертикални видеоклипове с дължина до 60 минути за новото приложение и за нуждите на бизнеса. Само за сравнение – до този момент Instagram даваше възможност да качим видеоклип, дълъг едва до 1 минута, а Instagram Stories позволяваше само 15-секундни видеоклипове.

Какво означава това нововъведение за бизнеса? По-дългият вертикален видеоклип на новото приложение ви позволява още по-лесно да се доближите до аудиторията си. Да откривате по-лесно нови потребители, както и да установите по-стабилна връзка с тях. Още повече, че очевидно сега IGTV става основна конкуренция на най-популярните интернет видео платформи, каквито са гигантите YouTube и Facebook, a и другият голям играч на пазара – Snapchat Discover.

От друга страна, отсега става ясно, че бизнесът ще извлече огромни ползи от прилагането на предимствата на IGTV, тъй като новите дълги вертикални видеоклипове са изключително подходящи за маркетинг, реклама, тренинги и представянето на нови продукти и услуги. Така бизнесът вече ще може да публикува и споделя по-дълги видео клипове до 60 минути за целите си, изключително подходящи за мобилни устройства. Тази перспектива вещае по-голяма гъвкавост и по-комплексни начини за влияние върху аудиторията, отколкото досега беше възможно.

Instagram igtv изработка на видео маркетинг

Страхотни нови функции в Instagram IGTV

Приложението, което тепърва ще набира сили на пазара, примамва потребителя и с редица интригуващи функции, сред които са категории като „For You“, „Popular“, „Following“ или „Continue Watching“. Всяка секция осигурява бърз достъп до предварително селектирани клипове, а улеснената навигация прави търсенето на съдържание още по-лесно. В същото време всеки от авторите на новите продължителни вертикални видеоклипове ще притежава и собствено шоу и ТВ канал в приложението IGTV.

Новината е изключително добра както за редовите потребители, така и за бизнеса, защото останалите потребители имат възможност да кликнат и да разглеждат колекцията ви от продължителни видеоклипове. Да харесват материалите, да правят коментари и да споделят съдържанието, като могат да го гледат още и в Instagram Direct. Всички дълги клипове в приложението IGTV ще могат да се гледат и директно в платформата Instagram.

Специализирано мобилно приложение за вертикални видеоклипове

IGTV е специално създадено приложение за създаването и използването на висококачествено вертикално видео с голяма продължителност. IGTV работи като самостоятелно приложение за iOS и Android и е изградено директно в основното приложение Instagram.

Приложението вече е налице в App Store и Google Play Store. Ако сте актуализирали Instagram през последните 24 часа, вероятно сте забелязали новия бутон на IGTV в приложението. IGTV вече е достъпна за изтегляне за устройства с iOS и Android или чрез обновяване на основното приложение Instagram.

Ето и едно доста интересно видео изработено от Snapchat, в което те обясняват ползите и употребата на вертикални видеоклипове.

Забележка: видеото е на английски език, но сигурно вече и баба ви го знае, така че щракайте смело на триъгълника.

Как да използвате новото приложение на Инстаграм

Тъй като IGTV и Instagram работят в тясно сътрудничество, не е нужно да създавате отделно влизане в IGTV. Докато сте влезли в основното приложение Instagram, трябва само да натиснете „Продължи“.

В раздела „Следвайте“ ще можете да гледате видеоклипове от потребители, които вече следвате в основното приложение Instagram. В „Популярни“ ще видите популярни видеоклипове и от хора, които не следвате.

Разделът „Популярни“ е подобен на раздела „Следване“ на Instagram и е начинът, по който Instagram помага да откриете нови хора, които да следвате.

IGTV има същите възможности за споделяне като Instagram. Можете да получите директна връзка към видеоклипа или да го изпратите в директно съобщение на Instagram.

Ако сте готови да стартирате собствен канал, трябва само да кликнете върху снимката на потребителския си профил. Това ще ви отведе до собствената си целева страница. Ако кликнете върху бутона „+“, ще можете да започнете да качвате видеоклипове в IGTV.

Добре е да знаете и да помните, че видеоклиповете от IGTV са построени за вертикално видео, а не хоризонтално. Дори ако се опитате да преместите телефона си в пейзажен изглед, видеоклипът ще остане вертикален.

Инстаграм видео вертикално

Нека си го кажем – Instagram IGTV е създадено за бизнеса

Създателите на новите вертикални клипове с голяма продължителност имат възможност да публикуват връзки и повече информация заедно с видеоклиповете си. Това прави въвеждането на новото приложение изключително привлекателно за целите на бизнеса.

Компанията майка на Instagram – Facebook, стартира телевизионна секция, наречена Watch, през август 2017 година. Разбира се, Instagram вече поддържа по-дълги видео емисии чрез Instagram Live. Приложението IGTV е предназначено да поддържа и видео серии, което позволява на потребителя да има свое собствено ТВ шоу.

С две думи – IGTV е начинът на Instagram да наруши традиционното телевизионно изживяване и да го актуализира за модерно мобилно изживяване. А вие може да сте сред първите, които ще го използват рационално, стига само да се обърнете към нас за съдействие от страна на истински професионалисти.

Можете да последвате профилът ни в Instagram тук.
2Д анимация, explainer видео, , IGTV, instagram, whiteboard видео, видео продукция, видео реклама, видеозаснемане, заснемане с дрон, изработка на видеоклип, социални мрежи
Предишна публикация
Добре, вече имате видео. Сега накъде?
Следваща публикация
Трябва ли да използвате видео съдържание при изработката на уеб сайта ви?

Подобни Постове