Видео като SEO инструмент
Една от най-важните части от алгоритъма на интернет търсачките, по който те създават своите класации, е времето, което посетителите на дадения сайт прекарват в него. Обикновено то е не повече от 8 секунди, ето защо това прави по-дългото рекламно видео отличен маркетингов инструмент:
Специалистите твърдят, че чрез видео има 53 пъти по-голяма вероятност да се класирате на първа страница в търсачките, отколкото с текстови документи. Освен това, то дава възможност на вашия бизнес да бъде представен по уникален начин, който да привлече потенциалните ви клиенти и да задържи вниманието им. Така се постига и една чудесна обратна връзка, чрез която хората ще могат да се запознаят с вас и да ви харесат. А след това и да ви се доверят. Това е особено важно за малките фирми.
Полезна статистика относно видеоклиповете във фирмени уеб страници
Според проучване, проведено от Video Rascal, 85% от хората са по-склонни да купуват даден продукт, след като видят придружаващо го атрактивно видео представяне. Този тип видеоклипове помагат на начинаещи собственици на бизнес да пресметнат колко от посетители на сайтовете им има вероятност да станат техни реални клиенти. А и чрез възможността от публикуване на коментари под всеки видеоклип е лесно да се проследи от кой продукт или услуга потенциалните клиенти най-много се интересуват.
Текстовете могат да бъдат трудни за възприемане, тъй като винаги съществуват много различни начини, по които хората могат да интерпретират това, което четат. Докато видеото и чрез картина, и чрез звук може ясно и точно да обясни защо даден продукт е полезен. Колкото повече сетива участват в представянето – толкова по-лесно е то да бъде разбрано правилно и да въздейства по-силно. Така потенциалният клиент ще разбере защо трябва да предпочете вас пред конкуренцията ви.
По-малко от минута е нужно на един човек, за да реши дали да си купи даден продукт или не. Затова безкрайно дългите текстове не са най-подходящи, когато искате да продавате. А едно добро видео ще привлече вниманието веднага.
Използвайте видео за да конвертирате потребители в купувачи
Според проучване на Wharton Research Center човек запомня едва 10% от това, което чува, и цели 50% от това, което вижда. А какво означава това за един малък бизнес? Най-лесният начин да превърнете посетителите на сайта ви във ваши клиенти е да им визуализирате продуктите си по интересен начин, така че те да останат в съзнанието им възможно най-дълго време. Постигането на този ефект е почти сигурна продажба.
Друго предимство на видеото е, че освен във вашия сайт, то може да бъде качено и в други сайтове за видео обмен като YouTube и Vimeo. Те съдържат редица полезни инструменти и възможност за ключови думи, чрез които видеоклипът може още по-лесно да се популяризира. В допълнителен бонус за използването на тези сайтове е, че те са съвместими със смарт устройствата, докато другите не винаги може да се виждат по най-добрия начин на тях. А и така, ако клиентът е останал доволен от вашия продукт, може да сподели даденото видео със своите приятели в профилите си в различните социални мрежи. А каква по-хубава реклама от това?
Това са само няколко основни насоки. Ако искате да обсъдим вашия проект, за да решите най-доброто за бизнеса си, свържете се още сега с Медия Трейдинг.