Защо да използвате дрон за реклама на недвижимо имущество

Използване на дрон за заснемане на недвижимо имущество

Тъй като бизнесът с покупко-продажба на имоти е целогодишен, в много страни дроновете вече са често срещана гледка над домовете, които предстои да се появят на пазара. Очаква се съвсем скоро тази тенденция да се пренесе и у нас. Малко по малко професионалистите в областта на недвижимите имоти и в България започват да обръщат поглед към въздушното фото и видео заснемане, за да търгуват по-добре своите обяви.

Много от брокерите, които вече използват рекламите с дрон, споделят, че това е рационализирало процесите на покупка и продажба, защото осигурява повече визуална информация на разумна цена. А всяка възможност, чрез която могат да покажат на купувача повече от желания имот, е печеливша за всички. До преди това те са се ограничавали единствено до сателитни изображения (като тези, които се намират в Google Earth) или такива, направени по време на скъпи въздушни фотосесии с нает самолет или хеликоптер.

Рекламата с дрон изгражда по-добър профил на брокера

Браун Мендес, брокер в една от най-големите агенции за недвижими имоти в Америка, споделя, че рекламата с дрон може значително да подобри профила на самия агент. “Това наистина ви отличава и показва, че се опитвате да направите нещо различно от стандартното”, споделя Мендес пред CBS News. Макар тази технология да е нова в момента, тя може да се превърне в индустриален стандарт, подобно на професионалното заснемане.

“Мисля, че съвсем скоро ще дойде момент, в който ако нямаш реклама с дрон на предлаганите от теб имоти, ще ти се изгради отрицателен имидж”, казва още Браун.

zasnemane s dron nedvijimi imoti internal

Заснемането с дрон е подходящо за големи имоти, които не могат да се снимат добре от земята

Такива са големите къщи или имения, които имат в двора си игрища, алеи, басейни и други постройки. Рекламите с дронове могат да помогнат на потенциалните купувачи да добрият по-добра представа за имота преди да го посетят. Друг плюс е, че дронът може да лети и над квартала, за да даде по-добър поглед за района. От въздуха клиентите могат да видят паркове, спортни игрища, водни обекти и други забележителности и удобства на общността по начин, който картата или сателитната снимка не може да им даде. Брокерите споделят, че така се подсилва емоционалният аспект във взимането на решение за купуване.

Защото в недвижимите имоти не се продават само домове – продава се начин на живот. Хората купуват емоции и този тип реклами наистина ги привличат.

За да нямате проблеми при заснемането на имота и района около него обаче, ви препоръчваме да се доверите на професионалисти в областта, които са наясно с всички правни закони и норми. И могат да създадат за вас рекламата по начин, който да се хареса на купувачите.

Разгледайте нашите цени за видео и фото заснемане с дрон тук.

, , , ,
Предишна публикация
Видео с отзиви на клиенти – най-силната реклама
Следваща публикация
Употребата на цветовете и тяхното значение в маркетинга

Подобни Постове

Меню
Top