Как да изберете типа видеоклип, който да използвате?
Все още не сте сигурни от какви точно видове видеоклипове се нуждае вашият бизнес? Кой е най-ефективният начин да изпълните своите бизнес цели? Кой маркетингов трик ще бъде най-подходящ за вашите нужди?
Предлагаме ви три различни типа видеа и идеи за това как те могат да бъдат използвани по най-добрия начин, за да привлекат клиентите ви и да им вдъхнат доверие.
Корпоративно видео
Не трябва да приемате корпоративното видео единствено като представяне на вашата фирма. Днес то може много повече. Ако се подходи сериозно към направата му, то има силата бързо да отвее конкуренцията и да превърне бранда ви в лидер на пазара. И не става дума за това да отделите безбожно голям бюджет за тази цел. Понякога видео, направено интелигентно, с въображение и вкус, е способно да въздейства много повече върху потенциалния клиент и спокойно да засенчи друго такова, създадено с много повече средства. Най-важното е клипът да представи вас и вашето послание правилно – той трябва да разказва история, да провокира емоции. Защото емоцията се помни. Важно е правилно да определите целевата си група и да се фокусирате върху това как бихте успели да привлечете вниманието й. Уверете се, че отговаряте на изискванията и нуждите й и ще се учудите колко бързо ще си спечелите клиенти за цял живот.
Продуктово видео
Перфектното продуктово видео има силата веднага да бръкне в портфейлите на хората. В интернет има безброй много клипове, които илюстрират това, което някой иска да продаде на някого. За да се отличите, трябва да вложите много старание и въображение, което да създаде продукт, който дълго след като бъде видян да остава в съзнанието на хората. А това не е никак непосилна задача. Вземете под внимание продукта, който целите да продадете, и го представете нестандартно, неочаквано, изненадващо. Важно е да обясните на потенциалния си клиент защо той изключително много се нуждае от това, което му предлагате. Как то ще улесни живота му. Как ще го направи по-щастлив. Звучи просто, но в повечето случаи нещата наистина са прости. Итук се доверете на емоциите -смях, радост, любов. Използвайте и ефекта на изненадата.
Продуктовото видео не е нужно да представя само списък с всички характеристики на вашия продукт. Дори напротив. Бъдете по-близо до вашия потенциален клиент, като покажете лица – производители, работници, а защо не и постоянни клиенти. Това вдъхва доверие.
Анимирано видео
Бизнес анимацията е оръжие, което ако умеете да използвате правилно, би ви донесло неимоверно много печалби. Създаването му е деликатен процес. Изберете правилните цветове, правилните думи и наблегнете на призива, който искате да отправите към зрителя. Избягвайте да показвате името на фирмата си постоянно, няма нищо по-досадно от това. Изберете хитър начин да го направите запомнящо се, без да го натрапвате.
Но не си мислете, че едно видео от гореизброените е достатъчно, за да „избиете рибата“. Както при всяко друго нещо и тук е нужно постоянство. Не спирайте периодично да представяте свои клипове, за да поддържате интереса на клиентите си. И не забравяйте, че вашите видеа са инвестиция, която след това ще ви се върне многократно.
Ако искате да обсъдим вашия проект, за да решите най-доброто за бизнеса си, свържете се още сега с нас.