Креативно представяне на скучни данни чрез видео инфографики
Умният бизнесмен знае, че не е важно КАКВО предлага на клиентите си, а КАК го представя!
В една от сцените на бизнес шедьовъра „Вълкът от Уолстрийт“ Ди Каприо вдига телефона и не го затваря, докато сделката, която иска, не е станала факт – за него не е проблем да ви продаде всичко, дори и собствения ви химикал. Защото знае как да го направи.
Животът и опитът на борсовия гуру Джордън Белфорт ни учи тъкмо на това – изкуството да се изгради връзка с клиента и печеленето на доверието му е главното, което всички бизнес трябва да владее. А добрата връзка се гради с добро представяне.
Видео инфографики за лесно възприемане на информация
Силата да се използва видео инфографики е тъкмо в това – те могат да конвертират скучните данни и отегчителната информация в интересна приказка, която улавя вниманието и провокира въображението на всеки зрител. Анимираните видео инфографики придават висока стойност дори и на най-простото нещо, което имате да кажете.
Заради това днес всички големи медии и уеб сайтове използват анимираната видео инфографика като средство, с което да задържат публиката си и да поддържат нейния интерес дори и ако й говорят най-голямата глупост.
А най-хубавото на интелигентно измислените раздвижени инфографики (motion infographics) е, че дават бързи резултати. Доказано е, че представената по този начин информация задейства работата и концентрацията на мозъка и го кара да взима бързи решения още докато зрителите ви стоят с очи, залепени за екрана. Възползвайте се.