Видео в и-мейл кампанията ви увеличава шансовете за успех

Каква е ролята на видеоклипът в и-мейл маркетинга?

Използването на видео в и-мейл кампания с цел привличане на трафик и клиенти за вашия бизнес ви поставя директно на кривата на онлайн маркетинга. Видеоклиповете са един от най-успешните инструменти за гарантиран успех – използвайте ги и несъмнено ще останете доволни от високата им ефективност.

Това, което не бива никога да пренебрегвате, когато става въпрос изобщо за реклама, е моментът на креативност. В 21 век – векът на технологиите и информацията, хората са заляти от безкрайни, безмислени и скучни клипове и инстинктивно и бързо ги разпознават и изключват. За това трябва да успеете да грабнете вниманието им още в първите няколко секунди.

видео в имейл кампания блог

Вашето видео в и-мейл кампания не трябва да изглежда като натрапчив начин, чрез който желаете да увеличите продажбите си

Предложете на потенциалните си клиенти съдържание, което има някаква стойност за тях. Покажете им нещо, което не знаят и което би им било интересно. Научете ги на нещо ново, докажете им, че те се нуждаят от вас, за да бъдат по-успешни. Направете го ненатрапчиво, интересно и забавно – успеете ли да ги разсмеете, да ги накарате да се почувстват специални, зрителите ви почти сигурно се превръщат в новите ви клиенти.

Едно от най-важните неща за перфектната имейл кампания е да представите информацията възможно най-коректно, ясно, кратко и любопитно. Избягвайте скучни и заучени фрази и изображения – избирайте уникални такива, каквито не сте виждали досега в други кампании. Използвайте силата на видеото в пълната й мощ. Винаги, когато човек може не само да прочете информационен текст за даден продукт, ами и да го види, да го чуе, сам да се увери, че това е най-доброто, което може да намери, една маркетингова кампания реализира много по-голям успех.

Чрез видео съдържание вие можете предоставите възможността на зрителите да ви опознаят „отвътре“

Покажете им нещо повече от това, че искате да продавате – станете близки, бъдете тяхни приятели, покажете разбиране и подкрепа. Запознайте потенциалния си клиент със служителите във вашата компания, направете кратки интервюта с настоящи хора, с които работите – това винаги буди доверие. Научете се да използвате мнението на другите за вас във ваша полза. Съберете коментари на ваши настоящи клиенти от социалните мрежи например и ги включете във видеото под някаква форма. Онлайн публиката вярва на препоръките на други потребители повече отколкото на всичко друго. Възползвайте се.

В случай, че се нуждаете от съвет и помощ – чувствайте се свободни да се свържете с нас. Заедно ще създадем идеалното видео за вашия успех.

, ,
Предишна публикация
Интернет – най-добрата платформа за вашата реклама
Следваща публикация
Клиентът винаги е прав! Или пък не?!

Подобни Постове

Меню