Видеозаснемане или видео анимация – кое решение е по-подходящо за вашия бизнес?

Видеозаснемане или видео анимация?

Кой подход да изберем за нашия маркетинг план?

Динамичните кадри, движещите се изображения и перфектните звукови ефекти винаги привличат вниманието. И го задържат – емоциите влияят по-силно на мозъка.
Понятията видеозаснемане, аудио и видео анимация днес имат изцяло нов смисъл – виждаме ново поколение идеи за сценарии, чуваме съобщенията на компаниите и ги… виждаме, взаимодействаме с 3D обекти.

Емоциите са от ключово значение за задържане на вниманието. Понякога, за да създадете емоционална реакция и да предадете основните послания, е по-добре да използвате видеозаснемане или видео анимация за по-„жива“ демонстрация.

Как можете да определите кое е по-подходящото решение за вашия бизнес?

Предметът, аудиторията и разходите са факторите, които ще ви помогнат да решите. Вижте основните характеристики на видеото и анимацията, които ще са ви от полза за задържане на вниманието.

Видеозаснемането е подходящо, когато:

  • Трябва да покажете мнението на експерти в дадена област, за да повлияете повече на потенциалните си клиенти. Чрез видео успешно можете да промотирате и наблегнете на определени качества на вашата компания или на даден продукт.
  • Вашата аудитория е заета, в хаоса на работния ден или фокусирана във важен проект, а вашето съобщение трябва да бъде бързо и да „удари“ право в целта. Ако целевата ви аудитория е точно такава, използвайте кратки сценарии, с които да демонстрирате добри, по-добри и най-добри практики.
  • Информацията трябва да се поднесе професионално и на бизнес ниво, но и достъпно. Заложете на бързо темпо, усмихнати лица, оптимистична музика – това са позитивни неща. Когато актьорите говорят с динамична интонация и говорят от екрана със собствени думи, това увеличава автентичността и искреността.
  • Заснемането може да стане само в един офис или на предварително планирана среща (отзиви от реални клиенти в магазин или традиционни демонстрации).
  • Е малко вероятно видео клипът да претърпи промени.
  • Вашата аудитория разполага с добрата технология и бърз трафик.

Видео анимацията е подходяща, когато:

  • Имате разтърсващо послание и съобщение, което изисква таланта на Спилбърг, за да го предадете на аудиторията. Накарайте зрителите да се почувстват като ваши реални клиенти за един ден – само с няколко-секундно анимационно видео.
  • Аудиторията ви е на такава възраст, че е гледала анимации в събота сутрин по пижами само до преди няколко години. Остроумните и цветни анимации ангажират вниманието и „принуждават“ зрителя да изчака да види как ще свърши историята.
  • Поднасянето на информацията трябва да е леко, дори хумористично. Ако тонът е в „анимационен“ стил, темпото и музиката не се нуждаят от дублаж или диалог.
  • Сюжетът на клипчето е динамичен и не се случва само на едно място. Посредством анимация може да пресъздадете целия свят на клиента – у дома, в колата, в магазина и т.н.
  • Очаквате немалък брой корекции до достигане на крайния резултат.
  • Искате посланието ви да е глобално или пък нямате контрол върху устройствата на аудиторията си или скоростта на трафика. Файловете на анимациите обикновено са по-малки по размер от тези на видео продукциите.

Това са само няколко основни насоки. Ако искате да обсъдим вашия проект, за да решите най-доброто за бизнеса си, свържете се още сега с Медия Трейдинг. Професионалната консултация е гарантирана!

, , , , ,
Предишна публикация
Силата на видеото – използвайте я!
Следваща публикация
5 причини да работите с нас

Подобни Постове

Меню
Top